• یکشنبه / ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۵:۳۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: kermanshah-72013

براساس رده بندی سایماگو

دانشگاه آزاد کرمانشاه در رتبه دوم واحدهای دانشگاه آزاد کشور قرار گرفت

دانشگاه آزاد کرمانشاه در رتبه دوم واحدهای دانشگاه آزاد کشور قرار گرفت

براساس رده بندی سایماگو، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در رتبه دوم واحدهای دانشگاه آزاد کشور قرار گرفت.

 

به گزارش ایسنا منطقه کرمانشاه، دکتر نوذر قنبری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه از صعود واحد کرمانشاه بر اساس آخرین رده بندی موسسه نوآوری و فناوری سایماگو اسپانیا در سال 2017 خبرداد و گفت: رتبه 601 در میان چهار هزار دانشگاه جهان و دوم دانشگاه های آزاد اسلامی را کسب کرده ایم.

 

قنبری افزود: موسسه نوآوری و فناوری سایماگو اسپانیا هر ساله به بررسی و رده‌بندی دانشگاه‌های جهان بر اساس شاخص‌های ترکیبی می‌پردازد. این موسسه ( www.scimagoir.com ) داده‌های خود را از اسکوپوس می‌گیرد و مقالات منتشرشده در مجلات معتبر علمی را مورد بررسی قرار می‌دهد و بر اساس سه شاخص اصلی اهمیت علمی پژوهشی مقالات، میزان تاثیرگذاری، نوآوری و میزان ارجاعات ملی و جهانی به سایت دانشگاه رتبه‌بندی خود را انجام می‌دهد.

 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه گفت: در گزارش اخیر این موسسه که در سایت www.scimagoir.com نیز آمده دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با صعود 63 پله ای نسبت به سال 2016 رتبه 601 جهانی در سال 2017 و همچنین رتبه 27 ملی را کسب کرده که می توان گفت دانشگاه های دولتی و معتبر غرب کشور در این رتبه بندی پس از واحد کرمانشاه قرار گرفته اند و در بین دانشگا های آزاد اسلامی سراسر کشور، واحد کرمانشاه رتبه ی دوم پس از واحد علوم و تحقیقات تهران را به خود اختصاص داده است.

 

دبیر هیات امنای دانشگاه های آزاد اسلامی استان گفت: این موفقیت  که در کنار مباحث آموزش، فعالیت پژوهشی اصلی ترین فعالیت در راستای "تولید علم" است نشان از اهمیت و تاثیر واحد کرمانشاه در غرب کشور دارد که با رشته های متنوع از مقطع کارشناسی تا دکتری قطب تحصیلات تکمیلی در این منطقه است.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha