• سه‌شنبه / ۲۹ دی ۱۳۸۸ / ۱۰:۳۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: kermanshah-802

رییس منطقه 11 دانشگاه آزاد کشور:

دانشگاه آزاد قصرشیرین می تواند به عنوان یک واحد بین المللی مطرح شود

دانشگاه آزاد قصرشیرین می تواند به عنوان یک واحد بین المللی مطرح شود

رییس منطقه 11 دانشگاه آزاد اسلامی کشور، گفت: یکی از اهداف اصلی دانشگاه آزاد این است که مناطق دانشگاهی مانند قصرشیرین با توجه به قرار گرفتن در کنار کشورهای دیگر از مرکز به واحد ارتقاء یافته و حتی به عنوان یک واحد بین المللی نیز مطرح شوند.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، دکتر یزدی صمدی در بازدید از دانشگاه آزاد قصرشیرین، افزود: تاسیس مرکز قصر شیرین اقدام مفیدی بود تا جوانان این شهرستان در محل زندگی خود ادامه تحصیل داده و دوره های دانشگاهی را طی کنند.

 

وی ادامه داد: هدف از این سفر بازدید پیشرفت های این مرکز و مشاهده کاستی ها جهت رفع آن در آینده و تشویق مسئولان جهت تلاش بیشتر بوده است.

 

یزدی صمدی تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی منطقه 11و دانشگاه آزاد اسلامی این است که مناطق دانشگاهی مانند قصر شیرین با توجه به قرار گرفتن در کنار کشورهای دیگر از مرکز به واحد ارتقاء یافته و حتی به عنوان یک واحد بین المللی نیز مطرح شوند.

 

رییس منطقه 11 دانشگاه آزاد اسلامی کشور، گفت: قصرشیرین راه اصلی به کشور عراق و عتبات عالیات است که این شهرستان در حال حاضر رو به رشد و رونق می باشد، لذا این مهم می تواند در توسعه و رونق مرکز دانشگاهی این شهرستان تاثیر گذار باشد.

 

یزدی صمدی افزود: هدف ما این است که با کمک واحد مادر یعنی واحد کرمانشاه، یک واحد بین المللی ایجاد کنیم که این نیاز به همکاری و مساعدت بیشتر مسئولان دارد، چرا که یک واحد بین المللی نیاز به امکانات ویژه ای دارد.

 

در این بازدید کیوان قدرتی رییس دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه نیز گفت: هدف از این بازدید بررسی وضعیت مرکز قصرشیرین به عنوان یکی از مراکز واحد کرمانشاه بود که این مرکز از توانایی های ویژه ای برخوردار است و معتقدم که در آینده می تواند به یک واحد تبدیل شود.

 

در ادامه نیز صابر شریفی رییس دانشگاه آزاد مرکز قصر شیرین ضمن ارائه گزارشی از شرایط گذشته و حال حاضر مرکز قصرشیرین گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مرکز قصر شیرین در سال 1385 با دو ساختمان اهدایی و بدون پرداخت  اجاره، 7 دانشجو، 3 کارمند و 3 هیات علمی و با کمترین امکانات کار خود را آغاز کرد و امروز با 450 دانشجو، 15 رشته کاردانی، 10 هیات علمی، 7 کارگاه و آزمایشگاه، یک سایت کامپیوتر با 15 سیستم متصل به اینترنت پر سرعت و حدود 22 فارغ التحصیل خود را تثبیت کرده و آینده پیش روی این مرکز بسیار روشن است.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha