• یکشنبه / ۳ اسفند ۱۳۹۳ / ۱۵:۱۵
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: khalijefars-25898

"قبل بعد" با نگاهی تازه ایده آفرینندگانش را به نمایش میگذارد

"قبل بعد" با نگاهی تازه ایده آفرینندگانش را به نمایش میگذارد

یکی از گردانندگان نمایشگاه " قبل بعد " عنوان کرد: نمایشگاه عکس قبل بعد با ارائه اثر از هفت عکاس با نگاهی تازه ایده آفریینندگانش را به نمایش می گذراد.

مرتضی نیکنهاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، در خصوص این نمایشگاه عنوان کرد: این نمایشگاه با ارائه آثار هفت عکاس بر اساس یک مفهوم که از قبل تعیین شده برپا می شود که هر کدام از این هنرمندان دیدگاه های خود را در قالب عکس به نمایش می گذارند.

وی ادامه داد: برای ارائه این نمایشگاه به یک اجماع با اعضای گروه سینما شهرزاد رسیدیم و پس از بررسی و گفتگو های بسیار با هنرمندان و عکاسان زیادی هفت نفر( حسن بردال، حسن اکبر نژاد، عبدالحسین رضوانی موسی محتشمی راد، بهنام ذاکری، مهدی مرادی زاده و مرتی نیکنهاد) برای برپایی این نمایشگاه انتخاب شدند.

عضو گروه سینمایی سینما شهرزاد در توضیح اثار ارائه شده گفت: یکی از امتیازات این نمایشگاه ارائه آثاری است که تنها برای این نمایشگاه با موضوع انتخاب شده خلق و هیچکدام از عکاسان اجازه استفاده از عکس آرشیوی ندارند.

نیکنهاد خاطر نشان کرد: احساس نیاز برای برپایی یک نمایشگاه گروهی شاید دلیل اصلی ایجاد این فکر شد و البته مطمنا اجرایی متفاوت و خلایی که در ایده و اجراهای نو وجود داشت این نمایشگاه را به این سمت و سو سوق داد.

وی تصریح کرد: این صرفا یک نمایشگاه عکس نیست بلکه یک اثر هنری است که در آن هر کدام از عکاسان عکس های خود را به نمایش میگذارند.

نمایشگاه گردانان نمایشگاه " قبل بعد " یکی از دلایل اصلی استفاده از چنین ایده ای را همگام شدن با جریانات هنری دنیای مدرن امروز ایران و جهان دانست و تاکید کرد که هرمزگان نیاز به ایده و نگاه نو در عکس و نگاه های هنری دارد.

نیکنهاد در پایان با تاکید بر این موضوع که در برپایی و اجرای این ایده به دنبال عکاسی اندیشمندانه بودیم گفت: امیدواریم که با ارائه این نمایشگاه شروع کننده تفکرات و ایده هایی نو در تمامی عرصه های هنری استان باشیم.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha