• دوشنبه / ۹ مهر ۱۳۹۷ / ۰۹:۳۵
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: khalijefars-51660
  • خبرنگار : 50171

یک کارگردان نمایش:

"تئاتر برای همه" تنها در سطح یک شعار مانده است

"تئاتر برای همه" تنها در سطح یک شعار مانده است

کارگردان نمایش "منسوخ " گفت: تئاتر هنری به شمار می رود که نیاز به جذب مخاطب دارد و شعار "تئاتر برای همه " تنها در سطح یک شعار مانده است و عملی نشده است.

کوروش سلمانی دهبارز در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، بیان کرد: نویسندگی نمایش "منسوخ " در بهمن سال 96 به پایان رسید و از خرداد امسال تمرینات برای اجرای این نمایش را آغاز کردیم.

وی با بیان اینکه این نمایش در 4 اپیزود است، افزود: این نمایش به غیر از فضای دوم، یک فضای رئالیستی دارد و سه اپیزود دیگر نمایش رئال است و به دغدغه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و ... مردم در قالب کمدی می‌پردازد.

این کارگردان تصریح کرد: در این نمایش سعی شده است غم و شادی وجود داشته باشد و در پلانی که یک خودرو پیکان است و آن را به تعابیر مختلف می‌توان تعریف کرد به اجرا گذاشته می‌شود.

سلمانی دهبارز ابراز کرد: این نمایش 4 مدل جنگ را نیز به نمایش می‌کشد و در تمام اپیزودهای نمایش می‌توان پیوستگی‌ها و ارتباطات نمایش را از ابتدا شاهد بود.

وی اضافه کرد: تا کنون طی این چند روز نتوانسته‌ایم تبلیغات خوبی را برای جذب مخاطب صورت دهیم و با همین وجود مخاطبانی که برای این نمایش حضور یافته‌اند را راضی دیده‌ام و بازخورد آن را نیز در فضای مجازی دیده‌ایم.

این کارگردان نمایش خاطرنشان کرد: تبلیغات یکی از عناصر خاص است و تئاتر هنری به شمار می رود که نیاز به جذب مخاطب دارد و شعار "تئاتر برای همه " تنها در سطح یک شعار مانده است و عملی نشده است.

وی در پایان گفت: از مخاطبان خبرگزاری ایسنا برای تماشای این نمایش دعوت می‌کنم و اگر تماشای تئاتر لذتی را داشته باشد چه‌بسا خوب است در سالن نمایش دیده شود.

گفتنی است این نمایش به نویسندگى و كارگردانى كوروش سلمانى دهبارز، تازه‌ترین اثر گروه تاگ بندرعباس است و بلیت‌های آن در سایت موزیكا http://mousika.ir به فروش می‌رسد.

در این تئاتر فریده سلمانی نصرالهی، سعید حسن‌زاده، مهدیس مكرانی، دریا شریفی، مهتاب مكرانی، سلمه رضایی، آرمین خودستان، توفیق كنگی و كوروش سلمانی دهبارز ایفاى نقش می‌کنند.

مهسا بلارک و غزاله بختیاری (عکاسان)، عقیل پور عبدالله (هماهنگی تداركات و مدیر صحنه)، رضا آزاد دریایی (انتخاب موسیقی)، یونس دهقانی (طراح پوستر)، حمید الهیاری (طراح نور)، دانیال رنجبری (تیزر و فیلم)، آرش رحمانیان (طراح گریم) هنرمندانى هستند كه این اثر را همراهى می‌کنند.

"منسوخ " که از 5 مهرماه در پلاتو آفتاب بندرعباس روی صحنه رفته است تا 14 مهرماه هر شب ساعت 20 اکران می‌شود.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha