• جمعه / ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ / ۰۹:۲۴
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: khalijefars-53563
  • خبرنگار : 50173

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان:

خط قرمزمان، حقوق مردم است/با متخلفان برخورد قاطع و جدی می‌شود

خط قرمزمان، حقوق مردم است/با متخلفان برخورد قاطع و جدی می‌شود

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان گفت: در ۱۰ ماهه امسال ۱۷ هزار فقره پرونده تخلف به این اداره کل وارد شده است که ۵۰ درصد بیشتر از پارسال است.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، مرتضی مدنی با بیان این خبر افزود: نوسانات نرخ ارز، افزایش ناگهانی قیمت برخی از کالا‌ها و خدمات از مهمترین دلایل افزایش پرونده‌های تخلف در استان هرمزگان است.

وی اضافه کرد: بیشتر پرونده‌های تخلف در بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا وارز، بهداشت و درمان و بخش‌های دولتی بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان خاطرنشان کرد: پس از رسیدگی به پرونده‌های وارده متخلفان به بیش از ۹۴۰ میلیارد تومان محکوم شدند.

مدنی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مانند گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت کالا به سامانه اینترنتی تعزیرات ۱۳۵ دات آی آر یا سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت معدن و تجارت اطلاع دهند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان ادامه داد: خط قرمز این اداره کل حقوق مردم است و با متخلفان برخورد قاطع و جدی می‌شود.

به گزارش ایسنا، در طرح نظارتی ویژه نوروز امسال که از یکم بهمن در هرمزگان آغاز شده است بازرسان سازمان صنعت معدن تجارت و تعزیرات حکومتی هرمزگان تا ۱۵ فروردین بر نحوه خدمات رسانی و عملکرد واحد‌های صنفی در استان نظارت ویژه دارند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.