• شنبه / ۱۷ آذر ۱۳۹۷ / ۱۲:۳۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: khouzestan-114117
  • خبرنگار : 50225

سامان‌دهی مسافربرهای شخصی به چه دردی می‌خورد؟

10906386_10152733129618172_6258119773620833096_n
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اهواز با اشاره به مشکلاتی که در روند سامان‌دهی مسافربرهای شخصی وجود دارد، گفت: سامان‌دهی خودروهای مسافربر شخصی به چه دردی می‌خورد؟ مگر سازمان تاکسیرانی چه چیزی به این افراد می‌دهد؟

محمد رستم‌منش در گفت‌وگو با ایسنا - منطقه خوزستان، در خصوص فعالیت خودروهای مسافربر شخصی اظهار کرد: در حال حاضر مسافربرهای شخصی، بیشتر افرادی هستند که پس از بازنشستگی به این کار روی می‌آورند. با توجه به اینکه حقوق بازنشستگان کفاف زندگی آنها را نمی‌دهد، این افراد مجبور به مسافرکشی هستند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز ادامه داد: درست است که مسافربر‌های شخصی گاه موجب ایجاد ناامنی می‌شوند اما به دلیل اینکه در برخی مسیرها نرخ کرایه مسافربرهای شخصی پایین‌تر از تاکسی‌های شهری است و از آنجا که قدرت خرید مردم هم پایین آمده است، مجبور هستند از خودروهای مسافربر شخصی استفاده کنند.

وی با اشاره به مشکلاتی که در روند سامان‌دهی مسافربرهای شخصی وجود دارد، افزود: سامان‌دهی خودروهای مسافربر شخصی به چه دردی می‌خورد؟ مگر سازمان تاکسیرانی چه چیزی به این افراد می‌دهد؟

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اهواز گفت: هزینه‌ها سه تا چهار برابر افزایش یافته است. مردم برای تأمین هزینه‌ها مجبور به مسافرکشی هستند. هزینه تعمیر یک خودرو هم به همین میزان افزایش یافته است.

رستم‌منش با اشاره به کمبود تاکسی شهری در اهواز گفت: این سازمان هیچ سودی برای تاکسی‌های شخصی ندارد تا خودروهای خود را زیر نظر سازمان تاکسیرانی بیاورند. همچنین امکاناتی در اختیار این افراد قرار نمی‌گیرد.



  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.