• سه‌شنبه / ۲ آذر ۱۳۹۵ / ۱۳:۱۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: khouzestan-81626

کارگاه آموزشی گرافیک خبری در اهواز برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی گرافیک خبری در اهواز برگزار می‌شود

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری کارگاه آموزشی گرافیک خبری در اهواز ویژه کارشناسان روابط عمومی و دانشجویان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ سعید رضوانی با اشاره به رایگان بودن این کارگاه و امکان شرکت علاقمندان افزود: علاوه بر دانشجویان رشته روابط عمومی و کارشناسان روابط عمومی، خبرنگاران علاقمند به این مهارت و هنر هم می توانند در کارگاه اینفوگرافیک( گرافیک خبری اطلاع رسان) که هفته دوم آذرماه برگزار می شود، شرکت کنند.

وی افزود: این کارگاه برای اولین بار با مشارکت برون سازمانی و همکاری روابط عمومی شهرداری، آبفای اهواز و دانشکده خبر اهواز به مدت یک روز برگزار می شود.و مدرس آن ، مریم سلیمی نویسنده کتاب گرافیک اطلاع رسان است.

رضوانی با تاکید بر ضرورت یادگیری شیوه های جدید اطلاع رسانی در روابط عمومی ها توضیح داد: با توجه به تغییر و تحول رویکرد اطلاع رسانی ، یکی از شیوه های نوین اطلاع رسانی در عصر جدید استفاده از گرافیک خبری اطلاع رسان است.در همین راستا تلاش می کنیم کارشناسان با این مهارت آشنا شوندو آموزش های لازم برای تولید و انتشار خبرها به صورت اینفوگرافیک را فراگیرند تا ضمن تاثیرگذاری بیشتر  بر مخاطبان باعث تسهیل و تقویت ارتباط بین سازمان و شهروندان شوند.

به گزارش ایسنای خوزستان، اینفوگرافیک ‌ها یا گرافیک‌های اطلاع رسان، نمایشگران تصویری اطلاعات و داده‌ها هستند. این تصاویر در جاهایی که نیاز به توضیح ساده و یا سریع داده‌ها وجود دارد، استفاده می‌شوند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha