• شنبه / ۲۸ مهر ۱۳۹۷ / ۰۸:۱۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: lorestan-80135

کسب رتبه چهارم کیفیت پست لرستان در کشور

2bac27ce-7b68-4acf-8eb6-cf09ae55458b_20181006_082806
مدیرکل پست لرستان از کسب رتبه چهارم کشوری کیفیت این اداره کل در استان خبر داد.

 محمد ناظری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، اظهار کرد: واحد و اداره‌ای تحت عنوان مدیر کیفیت و امور مشتریان در شرکت ملی پست راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه این واحد نیز در استان راه‌اندازی شده است، افزود: وظیفه واحد این است که در بحث کیفیت، کیفی‌سازی و فرایندهای پستی اظهارنظر و بررسی می‌کند تا به یک جمع‌بندی برسند.

مدیرکل پست لرستان ادامه داد: با این رویکرد و ابلاغی که به ادارات پست استان‌ها شد با دو نگاه کیفیت از نگاه مشتری و فرآیندی و با تعریف سنجه‌ها و متغیرهای مختلف هم رضایت مشتری و اصلاح فرایندهای پستی را داشته باشیم، فعالیت‌های پست استان انجام گرفت.

ناظر گفت: خوشبختانه اداره کل پست لرستان با بسیج تمام امکانات، منابع و نیروهای متخصص و توانمند مجموعه توانست در پایان شهریور جاری رتبه چهارم کیفیت کشور را کسب  و با تلفیق و ترکیبی از این مباحث توانسته جایگاه کیفی استان را رونق بخشد.

وی گفت: برنامه داریم رتبه اول کشوری را کسب کنیم و قطعا این مهم با کمک همکارانمان رخ خواهد داد.

مدیرکل پست لرستان تاکید کرد: باید روی مباحث کیفی کار کنیم چرا که پست مجموعه‌ای خدماتی و نیروی انسانی محور در بعد ارائه خدمات و فرایندی است.

این مسئول بیان کرد: کیفیت یکی از کلیدها و شاه کلیدهای موفقیت در پست دنیا، کشور و استان است.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.