• دوشنبه / ۱۵ آبان ۱۳۹۶ / ۱۶:۰۰
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: markazi-91719

/معرفی کتاب/

"يادداشت هاي ناتمام"

"يادداشت هاي ناتمام"

" يادداشتهاي ناتمام" خاطراتی از چهار رزمنده دوران جنگ تحمیلی است كه با شهادت شان برای هميشه يادداشت هايشان ناتمام ماند.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، اين كتاب حاصل دست يافتن به چند دفترچه يادداشت از شهید کمال سپاهی، شهید علی سمندریان، شهید اصغر آبخضر و شهید سیدمحمد شکری است و هر بخش از این کتاب به نوشته‌های یکی از این شهدا اختصاص دارد.

 "یادداشت‌های ناتمام" با بیان جزئیات و لحظاتی بکر و مستند از دوران دفاع مقدس، توانسته جنبه‌های دیگر از این واقعه بزرگ را برای مخاطبان آشکار سازد..

بخشی از کتاب با عنوان"شب آتش" قسمتی از  يادداشت اصغر آبخضر است كه در آن گوشه كوچكی از شب پرحادثه عمليات مسلم بن عقيل را بیان می‌کند .

" در مهران" نوشته‌های شهيد سيدمحمد شكری است، او كه در كربلا به دنيا آمده بود، به هنگام شهادت سال چهارم پزشكی دانشگاه تهران را پشت سر می‌گذاشت، اين نوشته به بخشی از درگیری‌های گردان حبيب در منطقه مهران اختصاص دارد .

 " يادداشتهاي ناتمام" مربوط به شهيد سمندريان است، كه از جمله گزارش‌نويسان مناطق عملياتی جبهه بود، كه با شهادتش برای هميشه يادداشتهايش ناتمام ماند، نام کتاب نيز برگرفته از عنوان همين بخش است. وی در این یادداشت‌ روزگار دوران جنگ را شرح می‏دهد. علاوه بر این، وصیت‌نامه کوتاه و مختصر شهید سمندریان در انتهای یادداشت آمده است

" لحظه توسل" نوشته كمال سپاهي، بي سيم‌چی گردان حبيب است كه ساعتی از جنگ را در دشت شلمچه، موقعیت و رویدادهای اردوگاه رزمندگان در کارون را از عمليات كربلای پنج مخابره می‌كند.

  یادداشت های ناتمام را انتشارات سوره مهر منتشر کرده است.

 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha