• دوشنبه / ۳۱ تیر ۱۳۹۲ / ۰۹:۲۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: mazandaran-19025
  • خبرنگار : 50201

دبیر منطقه 3 دانشگاه آزاد استان مازندران :

دانشگاه آزاد واحد تنکابن بزودی بعنوان واحد جامع معرفی می شود

 دبیر منطقه 3 دانشگاه آزاد استان مازندران گفت:دانشگاه آزاد واحد تنکابن بزودی بعنوان واحد جامع معرفی می شود.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مازندران، صالحی عصر روز گذشته 30 تیردر مراسم تودیع و معارفه  رییس دانشگاه آزاد واحد تنکابن ضمن تشریح سوابق دانشگاه آزاد در کشور پرداخت و گفت : در حال حاضر بیش از 450 مرکز در کشور فعال بوده و امید است روز به روز  شاهد روند رو به رشد سطح علمی و فرهنگی دانشگاه چه از نظر کیفی و چه از نظر کمی باشیم.

 

 وی در خصوص دانشگاه آزاد تنکابن  اظهار داشت:این واحد از واحدهای بسیار بزرگ و با طراوت منطقه است و اولین واحدی است که در رشته پزشکی ورود کرده و پتاسیل های خوبی دارد.

 

دبیر منطقه 3 دانشگاه آزاد استان مازندران گفت: این واحد با دارا بودن اعضای هییت علمی با تجربه و رشته های متعدد تحصیلی در مقاطع مختلف باعث بالا رفتن آمار مطلوب می شود و بر آن هستیم تا بزودی این واحد را واحد جامع معرفی کنیم.

 

صالحی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات دکتر جمالزاده گفت : نگاه سازمان دیگر این طور نیست که مراسم تودیع و معارفه آنچنانی برگزار شود و سعی شده تا در همین  سالن های کنفرانس با حضور همکاران دانشگاهی برگزار شود.

 

حمید رضا جمالزاده رییس سابق دانشگاه واحد تنکابن نیز در مراسم تودیع خود اظهار داشت:از زمانی که دانشگاه آزاد اسلامی بنا به دستور امام راحل و پیشنهاد آیت الله هاشمی ایجاد شد، با هدف پیشرفت علم و فرهنگ در جامعه رو به جلو رفته و گامهای بسیار موفقی در این زمینه برداشته است.

 

وی افزود: طی 9 ماهی که سمت ریاست دانشگاه آزاد تنکابن را برعهده داشتم ، تلاش کردم تا با کمک گرفتن از اعضای هیت علمی و معاونین و پرسنل و اساتید راهکار های مناسبی را برای ارتقاء این سیستم ارائه بدهم و از این پس نیز هدفم جز این نخواهد بود.

 

جمالزاده افزود : بسیار خرسندم که در ماه مبارک رمضان از این سمت کنار می روم و خوشحالم که صادقانه کار کردم و بعد از 9 ماه می توانم بگویم امشب خوابی راحت خواهم داشت.

 

رییس سابق دانشگاه تنکابن در پایان گفت: امیدوارم با تعامل و همدلی و بدور از دورویی و نفاق ، دانشگاه را به بالاترین سطح علمی برسانیم.

 

در بخش دیگر این مراسم ، محمود صمدی سرپرست دانشگاه آزاد واحد تنکابن نیز به تاریخچه شکل گیری دانشگاه آزاد تنکابن پرداخت و افزود : این دانشگاه در شروع کار خود با سه رشته پزشکی ، مامایی و پرستاری به همت دکتر مفتاح آغاز کرده و اکنون  14 رشته تحصیلی در مقاطع مختلف در این دانشگاه تدریس می شود.

 

وی گفت: تلاش می کنم تا با تشکیل تیم های مشورتی و ایجاد همدلی و بکارگیری نیروهای دلسوز و استفاده از برنامه های بلند مدت ، کوتاه مدت و میان مدت  در جهت پیشرفت دانشگاه گام بردارم.

 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha