• سه‌شنبه / ۶ آبان ۱۳۹۳ / ۱۳:۳۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: mazandaran-26116
  • خبرنگار : 50201

نشست دو جانبه جهاد دانشگاهی مازندان با صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد

نشست دوجانبه جهاد دانشگاهی و صنعت، معدن و تجارت استان مازندران با محوريت آشنايي با توانمندي ها و قابليتهاي معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه مازندران، سیده زینب تقوی امروز 6 ابان ماه در نشست دوجانبه جهاد دانشگاهی و صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت:معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی با داشتن خبرگزاری ایسنا در جهت دهی و انعکاس اخبار و مشکلات استان فعالیت شایانی دارد.

وی افزود: خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به 42 زبان دنیا اطلاع رسانی کرده و توانسته تاكنون نقش بسزایی در نشر فرهنگ قرآنی در سطح کشور و بین الملل داشته باشد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی مازندران تصریح کرد: بخش انتشارات یکی از حوزه های فرهنگی جهاددانشگاهی است که چاپ کتاب در این انتشارات امتیاز علمی بالایی در ارتقای اعضای هیئت علمی دارد و ظرفیت خوبی برای چاپ و انتشار کتب دانشگاهی در زمینه صنعت و معدن است.

تقوی مرکز افکار سنجی جهاد دانشگاهی را یکی از بزرگترین مرکز افکارسنجی هاي کشور دانست و اظهار کرد: بسیاری از سازمان‌ها برای برنامه ريزي و تصميم گيري هاي خود از ظرفيت نظرسنجي، آگاهي سنجي، امكان سنجي، نيازسنجي و تحقيقات بازار اين مركز بهره می گیرند.

وی سابقه نظرسنجی مرکز افکارسنجی جهاددانشگاهی را دلیل موثقی در نزدیک بودن نتایج افکار سنجی با واقعیت عنوان کرد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی مازندران اظهار کرد: بحث تولید ملی و رشد صنعت نیازمند اطلاع رسانی است و ما می توانیم دستاوردهای علمی دانشگاه و شرکت های مازندران را برای شناخت و معرفی تولیدات داخلی در سایت خبرگزاری ایسنا منعکس کنیم.

وی افزود: صنعت ما هنوز بازار محور نشده و شرکت‌های کوچک به علت عدم توان مالی در حوزه تحقیقات بازار وارد نشده و نیاز است تا همایشی در این باره برگزار تا صنایع بتوانند با کلیت بازار اشنا شوند.

مدیر پژوهش و آموزش صنعت، معدن و تجارت مازندران نيز در اين نشست اظهار داشت: آنچه برای ما مهم است بحث افکار سنجی است و قطعا ما برای خواسته‌هایی که مدیران شرکت دارند در این حوزه ورود پیدا خواهیم کرد.

وی لازمه رونق بخش تولید را داشتن اطلاعات موثق در این حوزه دانست و افزود: سلیقه بازار در رونق تولید بسیار مهم است و تولید زمانی که بازار پسند باشد موفق است.

سعادت فر با اشاره به  اهمیت خبرگزاری ایسنا، تصریح کرد: ایسنا یک خبرگزاری وزین و دارای کادر علمی است و اخبار موثق این خبرگزاری برای سازمان ما یک قابلیت و ظرفیت مهم است.

وی ادامه داد: بطور کلی فعالیت‌های جهاد دانشگاهی برای استان شناخته شده نيست لذا لازم است توانمندی‌های جهاد دانشگاهی به ویژه حوزه افکار سنجی به جامعه معرفی شود.

 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.