• چهارشنبه / ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۰:۴۲
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: mazandaran-30059

قاسم رضایی هدایای خود را به کودکان بهزیستی اهدا کرد

قاسم رضایی هدایای خود را به کودکان بهزیستی اهدا کرد

 قاسم رضایی نایب قهرمان جهان که در رقابتى‌های جهانی آمریکا به مقام دومی دست یافته بود، این مدال را به کودکان بهزیستی اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مازندران، نماینده مردم آمل در مجلس، فرماندار آمل و مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در پی کسب مقام نائب قهرمانی جهان با قاسم رضایی دیدار کردند.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل در این دیدار با اعلام اینکه جوانان باید از پهلوانانی همانند قاسم رضایی درس ایستادگی، اخلاق، مقاومت و گذشت بگیرند، ادامه داد: به‌همراه خانواده در هر مسابقه‌ای پیگیری کشتی‌های این ورزشکار وزن 98 کیلوگرم مازندران در بیرون مرزها هستم.

احمد منفرد با تاکید بر اینکه قاسم رضایی و دیگر مدال‌آوران ورزش کشور با کسب مدال در رویدادهای جهانی و بین‌المللی همانند نگینی درخشان در دنیا شروع به درخشش می‌کنند، اضافه کرد: ورزشکاران برای همیشه در تاریخ اخلاق، قهرمانی، مدال‌آوری، سیره و سیرت پهلوانی ماندگار هستند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی نیز با اعلام اینکه خانواده پهلوان قاسم رضایی و دیگر ورزشکاران در دامن پاک خود فرزندی را پرورش دادند که می‌تواند در عرصه ورزش مقابل برترین‌های دنیا ایستادگی کند، تصریح کرد: این ایستادگی مقابل ابرقدرت‌های دنیا بسیار مهم و ارزشمند است.

یوسفیان‌ملا با اشاره به اینکه کشورمان هم‌اکنون با مشکلات مختلف مالی و اعتباری دست و پنجه نرم می‌کند، بیان کرد: ولی با این وجود مدیران ورزشی مازندران توجه ویژه‌ای به مدال‌آوران ورزشی دارند.

وی با اشاره به اینکه باید مسئولان خواسته‌های ورزشکاران میادین جهانی، بین‌المللی و جامعه ورزشی را توجه کنند، ادامه داد: پهلوان قاسم رضایی با کسب مدال نقره در مسابقات جهانی کشتی فرنگی که به‌میزبانی لاس‌وگاس آمریکا برگزار شد، توانست سهمیه المپیک 2016 برزیل را کسب کند.

به گزارش ایسنا، نائب قهرمان کشتی فرنگی جهان در سخنانی با اشاره به اینکه در دور نخست مسابقات با قرعه استراحت روبه‌رو شدم، افزود: با غلبه بر کشتی‌گیرانی از کشورهای روسیه، کوبا، ترکیه و بلغارستان راهی دیدار فینال شده ولی در مرحله نهایی با شکت مقابل حریف ارمنساتی به مدال نقره دست یافتم.

قاسم رضایی در پایان گفت: همیشه مردم، مسئولان و ورزش‌دوستان مازندرانی از من در عرصه‌های مختلف حمایت کردند و هدایای امروز مسئولان را به کودکان تحت حمایت سازمان بهزیستی در شهرستان آمل اهدا می‌کنم.

 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha