• چهارشنبه / ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۶:۱۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: mazandaran-41980

انتقاد یک نماینده مجلس از شایعه پراکنی در فضای مجازی

انتقاد یک نماینده مجلس از شایعه پراکنی در فضای مجازی

نماینده مردم تنکابن رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی از دروغ پراکنی و شایعه پراکنی در فضای مجازی انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا مازندران، شمس الله شریعت نژاد در جشن شورای اداری و انقلاب و آئین معارفه بخشدار مرکزی این شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی رامسر بااشاره به اینکه غرب مازندران همیشه فرصت ها را برای توسعه از دست داده است، تصریح کرد: بسیاری از اختلافات موجود در منطقه سواستفاده کرده و نیروهایی در منطقه به خدمت گرفته شدند که اهل منطقه نبودند.

وی با اشاره به اینکه باید در صدد اصلاح مشکلات و برنامه های توسعه ای باشیم، افزود: امروز بسیاری از مشکلات در حوزه توسعه ای رفع شده است و تنها باید برنامه محور بود.

شریعت نژاد با اشاره به شرایط فعلی کشور اظهار کرد: در حوزه فرهنگ و اقتصاد به شاخص های مورد انتظار دست نیافتیم و مطالعه شاخص های فرهنگی و اقتصادی نشان می دهد که چه فرصت هایی از دست رفته است.

وی با تاکید بر اینکه شرایط امروز کشور نسبت به قبل از انقلاب رشد بسیاری داشته است، افزود: مدیران باید شرایط جامعه را به درستی کرده و نیازی به تعریف و تمجید نداشته باشند.

این نماینده مجلس با اعلام اینکه اقتصاد درون گرا در سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی ذکر شده است، تصریح کرد: توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی راه حل شرایط اقتصادی فعلی در کشور است.

وی با بیان اینکه امروز ایران هراسی از تهدیدهای خارجی ندارد، گفت: بیشترین نگرانی از وضعیت داخلی کشور است، باید بدانی حفظ نظام از هر واجبی واجب تر است.

شریعت نژاد با انتقاد از دروغ پراکنی و شایعه پراکنی در فضای مجازی عنوان کرد: در فضای مجازی دزد هستند و تخریب های بسیاری وجود دارد؛ اینگونه نیست که همه مدیران اهل خوردن و بردن باشند مدیران خدومی در نظام اسلامی مدیریت می کنند که ارزش بسیاری دارند.

 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha