• شنبه / ۶ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۶:۴۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: mazandaran-51968
  • خبرنگار : mazandaran-49021

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران خبر داد

افزایش 32 درصدی تماس ها با پلیس 110 مازندران / رضایتمندی 86 درصدی از عملکرد پلیس

پلیس+110

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران از افزایش 32 درصدی تماس ها با پلیس 110 استان طی سال جاری خبر داد .

به گزارش ایسنا مازندران، عبدالله حسن زاده با اشاره به تفکیک ماموریت های فوریتی و غیر فوریتی پلیس 110 به چگونگی حضور ماموران در ماموریت های محوله پرداخت و افزود: حضور ماموران در ماموریت های فوریتی کمتر از 10 دقیقه و در ماموریت های غیر فوریتی تا 30 دقیقه است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از شهروندان و هم استانی های عزیز در تماس و همکاری با مرکز فوریت های پلیسی 110 و نقش مشارکتی آنها در تامین امنیت، گفت: با توجه به فرهنگ سازی صورت گرفته خوشبختانه شاهد ارتباط خوب مردم با پلیس طی تماس با مرکز 110 هستیم.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران  یادآورشد : روزانه قریب به 6 هزار تماس با مرکز فوریت های پلیسی 11 برقرار که 38 تا 40 درصد این اخبار منجر به عملیات و حضور پلیس در صحنه می شود.

وی افزود: 66 درصد از این ماموریت ها مربوط به حوزه کلانتری ها و پاسگاه ها، 34 درصد مربوط به حوزه راهور و پلیس راه ، 45 درصد مربوط به راهنمایی و ارشاد از سوی پلیس و 5 تا 10 درصد این خبرها ارتباطی با پلیس نداشته و غیر قابل رسیدگی است.

حس زاده به افزایش 32 درصدی تماس با مرکز پلیس 110 اشاره کرد و افزود: بیش از یک میلیون و 500 هزار تماس در 10 ماهه امسال با مرکز 110 برقرار شد که از این تعداد 650 هزار تماس منجر به عملیات شده است.

وی از رضایتمندی 86 درصدی مردم از عملکرد پلیس 110 خبر داد و افزود: با توجه به راه اندازی سامانه پیامکی 110 شهروندان چنانچه امکان تماس با 110 را نداشته باشند می توانند از طریق این سامانه پیامکی با مرکز 110ارتباط برقرار کنند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران خطاب به شهروندان، گفت: در زمان درخواست امداد از پلیس 110 محل دقیق حادثه را با توجه به تجمیع خطوط 110 در استان به کاربر پاسخگو اعلام تا در اعزام ماموران به محل حادثه تسریع به عمل آید .

وی افزود: به هنگام تماس با مراکز 110 خونسردی خود را حفظ کرده و نسبت به تشریح موضوع، آدرس دقیق محل و یا مواردی که از سوی اپراتورهای مرکز 110 درخواست می شود، اقدام کنند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.