• پنجشنبه / ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۳:۱۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: orumiyeh-42413
  • خبرنگار : 50134

مدیر کل تبلیغ وترویج قرآن وعترت وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی کشور:

نقش رسانه ها در ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی غیر قابل انکار است

نقش رسانه ها در ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی غیر قابل انکار است
مدیر کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور گفت: رسانه ها وظیفه دارند در راستای ترویج و توسعه فرهنگ قرانی قلم بزنند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی امیرنیا در مراسم اختتامیه جشنواره ملی آیات مطبوعات ورسانه استان که در خانه مطبوعات استان برگزار شد با تاکید براینکه نقش رسانه ها در ترویج و توسعه فرهنگ قرانی غیر قابل انکار است افزود: هدف اصلی جشنواره ملی آیات و رسانه ها قدم برداشتن در راستای ترویج و توسعه فرهنگ غنی قرآن است که رسانه ها نیز وظیفه خطیری در این راستا دارند.

امیرنیا با اشاره به اینکه قرآن گران قدرترین میراث فرهنگی جهان بشریت و یادگار مهربانی ها است تصریح کرد: فرهنگ غنی اسلامی دارای بزرگترین منبع شناختی به نام قرآن بوده و اسلام به عنوان مجموعه ای از معارف قدسی اصالتا از سنخ پیام است.

وی با اشاره به وجود وسایل ارتباطی بی شمار در جهان امروز خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم جشنواره ملی آیات با محتوای مفاهیم قرآنی ضمن تقویت جریان اطلاع رسانی موجب ترغیب اصحاب رسانه و قلم می شود.

مدیر کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: این جشنواره برای نخستین بار توانسته از نظر کمی و کیفی علی رغم محدودیت هادرجهت تحقق اهداف عالی عالی نظام اسلامی درچهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گام بردارد.

وی ادامه داد: قرآن باید مبدا و انتهای آمال اصحاب رسانه قرار گیرد و اصحاب رسانه از این طریق چالش های جامعه و خانواده را رفع کنند.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.