• پنجشنبه / ۲۹ تیر ۱۳۹۱ / ۱۱:۴۷
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: orumiyeh-6174

یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر-ارومیه

مشعل بازی ها با قهرمانی تیم دانشگاه تهران خاموش شد

مشعل بازی ها با قهرمانی تیم دانشگاه تهران خاموش شد

مشعل یازدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه های سراسر کشور در ارومیه با قهرمانی دانشگاه تهران خاموش شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه آذربایجان غربی، یازدهمین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان پسر درحالی به میزبانی دانشگاه ارومیه پایان پذیرفت که در نهایت دانشگاه تهران با کسب 22 نشان طلا، 6 نقره و یازده برنز و مجموع 342 امتیاز به مقام قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یافت.

در این رقابت ها دانشگاه پیام نور نیز با کسب 3 مدال طلا، 7 نقره و 9 برنز و مجموع 137 امتیاز به عنوان دومی این رقابت ها رسید.

دانشگاه فنی و حرفه ای نیز با دریافت 3 مدال طلا، 7 نقره و 5 برنز و مجموع امتیاز 124در جایگاه سومی قرار گرفت.

همچنین رتبه های چهارم تا دهمی این رقابت ها نیز به دانشگاه های اصفهان، فردوسی مشهد، جامع علمی كاربردی، مازندران، شیراز، رازی كرمانشاه، غیر انتفاعی شمال آمل رسید و دانشگاه ارومیه نیز به عنوان میزبان این دوره از بازی ها در جایگاه یازدهم ایستاد.

به گزارش ایسنا، نتایج کامل این دوره از بازی ها و برترین های هر یک از رشته ها براساس زیر است:

شنا:

ماده 50 متر قورباغه:

"علي اميني" از دانشگاه پيام نور به مقام نخست دست يافت و "گامر ديلانچيان" از دانشگاه اصفهان و "پوريا قاسمي" از دانشگاه اراك به ترتيب دوم و سوم شدند.

ماده 100 متر آزاد:

"پاشا وحدتي" از دانشگه تهران در جايگاه اول ايستاد و "گامر ديلانچيان" از دانشگاه اصفهان و "محمد رضا خاوري" از دانشگاه فردوسي مشهد به عنوان هاي دوم و سومي رسيدند.

ماده 100 متر پروانه:

" سعيد اشتياني" از دانشگاه تهران به مقام اولي دست يافت و "مهدي اردلان" از دانشگاه شهيد مدني و "نعمت اله فرهادي" از دانشگاه شريف رتبه هاي دوم و سومي را از آن خود كردند.

200 متر مختلط انفرادي:

"سعيد آشتياني" از دانشگاه تهران مقام اول، "محمد حسين ذوالمجد" از دانشگاه شيراز و " سعيد آرام" از دانشگاه بين المللي قزوين رتبه هاي دوم و سوم را از آن خود كردند.

ماده 4 در 50 متر مختلط تيمي:

دانشگاه تهران با تركيب "امير حسين خاني" و ميثاق سعدي پور"، " امين شايسته" و " مهدي سمندري" مقام اول، دانشگاه اصفهان با "سامان افشار"، " مالك ضيايي"، " گامر ديلانچيان" و "محسن جليلي" از و نيز دانشگاه صنعتي اصفهان با "هومان منصوري"، " محمد رحيميان"، "ميلاد رزازاده" و " مهدي آقايي" در رتبه هاي دوم و سوم ايستادند.

50 متر آزاد:

"پاشا وحدتی" از دانشگاه تهران مقام نخست را کسب کرد، "سروش خاجگی" از دانشگاه غیرانتفاعی مشهد دوم شد و " امین شایسته" از دانشگاه تهران در جایگاه سوم ایستاد.

400 متر آزاد:

"سهیل آشتیانی" از دانشگاه تهران رتبه اول را بدست آورد، "محسن جلیلی" از دانشگاه اصفهان مقام دومی را کسب کرد و "سعید آرام" از دانشگاه بین المللی قزوین رتبه سومی را از آن خود کرد.

100 متر قورباغه:

"سروش خاجگی" از دانشگاه غیرانتفاعی مشهد به مقام اول رسید، "علی امینی" از دانشگاه پیام نور دوم شد و "پوریا قاسمی از دانشگاه اراک در جایگاه سوم قرار گرفت.

50 متر کرال پشت:

"محمد حسین ذوالمجد" از دانشگاه شیراز در رتبه نخست ایستاد، "محمد باقر ابذری" از دانشگاه گلستان مقام دوم را کسب کرد و "هومان منصوری" از دانشگاه صنعتی اصفهان رتبه سوم را کسب کرد.

همچنین در ماده 4 در 100 متر مختلط تیمی:

دانشگاه تهران به عنوان نخست دست یافت، و دانشگاه های اصفهان و فردوسی مشهد نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

 

200 متر آزاد:

"سهیل آشتیانی" از دانشگاه  تهران به مقام نخست دست یافت، "امیررضا همتیان" از فردوسی مشهد دوم شد و  " امیرحسین خانی" از دانشگاه تهران در رتبه سوم قرار گرفت.

 

50 متر پروانه

"گامر دیلاچیان" از دانشگاه اصفهان اول شد،  "امین شایسته" از دانشگاه تهران در جایگاه دوم ایستاد و  "وحید اسماعیلی فرد" از دانشگاه  زنجان به مقام سوم رسید.

 

100 متر کرال پشت:

 "سهیل آشتیانی" از دانشگاه تهران به مقام اولی دست یافت، "محمدباقر اباذری" از دانشگاه گلستان دوم شد و " محمدحسین ذولمجد" حقیقی" از دانشگاه شیراز  در رتبه سومی قرار گرفت.

 

200 متر قورباغه:

 " سروش خاجگی" از  دانشگاه غیرانتفاعی خیام مشهد در جایگاه نخست ایستاد،  "پوریا قاسمی" از دانشگاه اراک به مقام دومی رسید و "مهدی سمندری" از دانشگاه پیام نور سوم شد.

 

4 در 100 متر آزاد تیمی :

 تیم  دانشگاه تهران در رتبه اول قرار گرفت،  دانشگاه فردوسی مشهد دوم شد و  دانشگاه علم و صنعت  نیز در جایگاه سومی ایستاد.

 

گفتنی است؛ پس از مشخص شدن برترین های 15 ماده رقابت های شنا در مجموع تیم های دانشگاه تهران، دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه علم و صنعت تهران به ترتیب اول تا سوم شدند.

 

 

دوومیدانی:

 

پرش طول:

"الیاس شیروانی" از دانشگاه فنی حرفه ای ساری در جایگاه اول ایستاد، ، "نادر سلطانی نژاد" از دانشگاه شهید مدنی آذربایجان دوم شد و "محمد فلاحیان" از دانشگاه فنی و حرفه ای ساری به مقام سومی رسید.

 

پرش ارتفاع:

 "جعفر کریمی نژاد" از دانشگاه تهران اول شد، ، "پیمان غلامیان" از دانشگاه ارومیه در رتبه دوم قرار گرفت و "الیاس شیروانی" از دانشگاه فنی و حرفه ای ساری به رتبه سوم رسید.

 

 پرتاب چکش:

 "مستعان معتمد" از دانشگاه مازندران به رتبه نخست دست یافت، ، "مهرداد بابایی" از دانشگاه تهران دوم شد و "محسن رومانی" از دانشگاه مازندران در جایگاه سومی قرار گرفت.

 

3 هزار متر :

"محمد خزایی" از دانشگاه  شهید بهشتی در رتبه اول ایستاد،  "حمید قمریگ" از دانشگاه جامع علمی کاربردی به مقام دومی دست یافت و رحیم رستگاری از دانشگاه قم سوم شد.

 

800 متر :

 "احسان مهاجر شجاعی" از دانشگاه تهران به مقام اول رسید، "حسین کیهانی" از دانشگاه پیام نور کرمانشاه به رتبه دوم رسید و  "محمد مهدی رفیعی" از دانشگاه اراک در جایگاه سومی قرار گرفت.

 

60 متر:

"حسن تفتیان" از دانشگاه تهران اول شد، "پیمان قاسمی" از دانشگاه رامین خوزستان به مقام دوم دست یافت و "هومن قارداشی" از دانشگاه شیراز سوم شد.

4 در 100 متر تیمی :

دانشگاه تهران در رتبه نخست قرار گرفت، دانشگاه پیام نور کرمانشاه،  دوم شد و فردوسی مشهد به مقام سومی دست یافت.

 

تکواندو

در این مسابقه ها که با شرکت 43 دانشگاه برگزار شد در پایان تیم دانشگاه تهران با کسب 39 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد و دانشگاه های اصفهان و ایلام به ترتیب با 24 و 19 امتیاز، مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

 

وزن اول: "مجتبي صادقي" از دانشگاه زنجان به مقام اول دست يافت، "كامران شاه محمدي" از دانشگاه جامع علمي-كاربردي دوم شد و "محمد ولي محمدي" از دانشگاه اروميه و نيز محسن فعله گري" ازد انشگاه بوعلي سينا همدان به طور مشترك سوم شدند.

 

وزن دوم:

"حمید یعقوبی" از دانشگاه ایلام اول شد،  "محمدمهدی اسلام بهر" از دانشگاه شیراز در رتبه دومی ایستاد و  "رضا رحیم زاده" از دانشگاه زابل و "علی اکبر بهرامی" از دانشگاه شیخ بهایی مشترکا سوم شدند.

 

 

وزن سوم: "امير ياراني" از دانشگاه رازي كرمانشاه اول شد، "رضا حاج حسيني" از دانشگاه بجنورد در جايگاه دوم ايستاد و "اميد مينازاده" از دانشگاه پيام نور و "ايرج جهانگردنيا" از دانشگاه ايلام به صورت مشترك سوم شدند.

 

وزن چهارم:

"رضا نادریان" از دانشگاه اصفهان  به مقام نخست دست یافت، " مهران ناصری" از دانشگاه رازی کرمانشاه دوم شد و "حامد عزیزی" از دانشگاه ارومیه و فرزاد حسین پور از زنجان به صورت مشترک به مقام سومی رسیدند.

 

وزن پنجم: "سيد محمد رفيعي" از دانشگاه تهران به مقام اولي رسيد، "محسن كمالي: از دانشگاه روزبه زنجان دوم شد و "سيد يوسف قاسمي" از دانشگاه گيلان و "محمد فريدوني" از دانشگاه شهيد رجايي مشتركا در جايگاه سومي قرار گرفتند.

 

وزن ششم:

"بهزاد ایلخانی" از دانشگاه تهران در رتبه اول قرار گرفت،  "مجید دیبافر" از دانشگاه بوعلی سینای همدان در جایگاه دوم ایستاد و "پیمان نوروز پرست" از دانشگاه پیام نور و "محمد سیاقی" از دانشگاه جامع علمی کاربردی به طور مشترک سوم شدند.

 

وزن هفتم:"روح اله طالبي" از دانشگاه تهران اول شد، "علي اكبر رحماني" از دانشگاه امام جواد(ع) يزد در رتبه دوم ايستاد و "مهدي راست بود" از دانشگاه جامع علمي كاربردي و "فرزاد احمدي" از دانشگاه اصفهان به طور مشترك مقام سومي را به دس آوردند.

 

وزن هشتم:

 " جلال خدامی" از دانشگاه اصفهان به مقام اول رسید، " امید اشکانی" از دانشگاه منابع طبیعی ساری دوم شد و  "محسن همتی" از دانشگاه ایلام و "محمدعلی مومنی" از دانشگاه تهران مشترکا به رتبه سومی رسیدند.

 

همچنین در رقابت های پومسه انفرادی "آرمین اکبری" از دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران صاحب مدال طلا شد، "لقمان عبدالهی" از دانشگاه علوم انتظامی نقره گرفت و "مجید زینال نژاد" از دانشگاه زنجان و "احمد رشید" از دانشگاه علوم انتظامی مشترکاَ به مدال برنز رسیدند.  

 

در رقابت هاي پومسه تيمي نيز دانشگاه فردوسي مشهد به مقام قهرماني رسيد و تيم دانشگاه علوم انتظامي در رده دوم قرار گرفت.

 

کشتی آزاد:

 

55 کیلوگرم:

"علیرضا عالمیان" از دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران مقام اول را کسب کرد، "محمد روزبه" از دانشگاه امام حسین(ع) دوم شد و "رامین طاهایی" از دانشگاه مراغه  و "سهیل منتظری" از دانشگاه امام حسین(ع) مشترکا به مقام سومی دست یافتند.

وزن 60 كیلوگرم:

 "هاشم مختاری" از دانشگاه فردوسی مشهد به مقام نخست دست یافت، "پوریا برزگر" از دانشگاه مازندران دوم شد و  "فرید دژم خوی" از دانشگاه تهران و "مجید پیكری" از دانشگاه پیام نور خراسان مشترکا سوم شدند.

66 کیلوگرم:

"سیروس ترابی" از دانشگاه شمال آمل اول شد، "عرفان حسین یزدی" از دانشگاه تهران به مقام دومی رسید و "حسین احمدی" از دانشگاه پیام نور خراسان و "مهرشاد اکبری" از دانشگاه جامع علمی کاربردی اصفهان به طور مشترک سوم شدند.

وزن 74 كیلوگرم:

"رضا افضلی" از دانشگاه شمال آمل به رتبه اولی رسید،"عرفان حسینی یزدی" از دانشگاه تهران به مقام دوم دست یافت و "محمد قهرمانی" از دانشگاه علوم دریایی چابهار و "حامد قاسمیان" از دانشگاه شمال آمل به طور مشترک سوم شدند.

84 کیلوگرم:

"مهدی باباجان تبار" از دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران به رتبه نخست دست یافت، "علی خانپور" از دانشگاه صنعتی بابل مقام دوم را کسب کرد و "مهدی دینی" از دانشگاه همدان و "حیدر علیزایی" از دانشگاه فردوسی مشهد به صورت مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

وزن 96 كیلوگرم :

"پویا رحمانی" از دانشگاه فنی وحرفه ای اول شد، "حسین رمضانیان" از دانشگاه شمال آمل به مقام دوم دست یافت و "پیروز رودپشتی" از دانشگاه علمی وكاربردی مازندران و "كمال علیزاده" از دانشگاه پیام نور خراسان به صورت مشترک مقام سومی را بدست آوردند.

در كشتی آزاد تیم دانشگاه جامع علمی کاربردی مقام نخست را بدست آورد و تیم های دانشگاه فنی و حرفه ای و فردوسی مشهد به ترتیب رتبه های دوم و سوم شدند.

120 کیلوگرم:

"هادی جانبازی" از دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران" اول شد، "حامد اسدی" از دانشگاه محمودآباد در جایگاه دوم قرار گرفت و "رضا نرگس خرم" از دانشگاه امام حسین(ع) و "هومن شیدا" از دانشگاه فردوسی مشهد مشترکا سوم شدند.

کشتی فرنگی:

55 کیلوگرم:

"جمال ولی زاده" از دانشگاه كردستان در جایگاه نخست ایستاد، "علی اكبر برزگر" از دانشگاه شمال آمل دوم شد و"عیسی مرتضی زاده" از دانشگاه مازندران و "بیژن ابوزاده" از دانشگاه امام صادق(ع) بابل به طور مشترک در رتبه سوم قرار گرفتند.

وزن 60 کیلوگرم:

"بابك شیرزاد" از دانشگاه غیر انتفاعی آمل به مقام نخست رسید، "احمد محمودی" از دانشگاه فنی و حرفه ای بابل دوم شد و "حسن میربابایی" از دانشگاه پیام نور مازندران و "علی علیپور" از دانشگاه شیراز در جایگاه سوم قرار گرفتند.

66کیلوگرم:

"سید صابر میرزاده از دانشگاه مازندران اول شد، "حسین رسمتی" از دانشگاه رازی کرمانشاه مقام دوم را کسب کرد و "قادر حسن زاده" از دانشگاه آمل و "رضا محمدعلی پور" از دانشگاه محقق اردبیلی به صورت مشترک در جایگاه سومی ایستادند.

وزن 74 کیلوگرم:

"محمد محسنی" از دانشگاه شمال آمل اول شد، "علی یوسفی كیا" از دانشگاه تهران مقام دوم را کسب کرد و "فریبرز تقوی نیا" از دانشگاه فنی و حرفه ای بابل و "احمد رضایی" از دانشگاه مازندران مشترک سوم شدند.

84 کیلوگرم:

"سید مهدی حسینی" از دانشگاه امام حسین(ع) در رتبه اول قرار گرفت، "فرسید تقی زاده" از دانشگاه امام صادق(ع) بابل دوم شد و "رسول دخت عبدیان" از دانشگاه تهران و  "کریم کعب" از دانشگاه اهواز مشترکا در رتبه سوم قرار گرفتند.

وزن 96 کیلوگرم:

"مجیدعلیاری" از دانشگاه تهران مقام نخست را بدست آورد، "حمید غفوری" از دانشگاه رجایی تهران دوم شد و "امیرحق ندری" از دانشگاه لرستان و "قادر رنجبر" از دانشگاه فنی و حرفه ای امام صادق (ع) به صورت مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

120 کیلو گرم:

"فرهاد کفایی" از دانشگاه چمران اهواز مقام اول را بدست آورد، "میلاد عاشوری" از دانشگاه امام صادق(ع) دوم شد و "مولا علی نژاد" از دانشگاه تهران و "محسن دلیلی" از دانشگاه پیام نور مازندران به طور مشترک در جایگاه سومی ایستادند.

در كشتی فرنگی تیم دانشگاه فنی وحرفه ای مقام نخست را کسب کرد و تیم های دانشگاه تهران و شمال آمل به ترتیب دوم و سوم شدند.

بدمینتون:

در رقابت های تک نفره بدمینتون، "کسری اصولی" از دانشگاه شیراز با شکست "مجتبی کاظم پور" از دانشگاه یزد به مقام قهرمانی دست یافت و "کاظم پور" در جایگاه دومی ایستاد. سومی مشترک این بخش نیز به "شاهین شاکری" از دانشگاه ارومیه و " سعید بابیانی" از دانشگاه امام رضا(ع) رسید.

 

در مسابقه های دوبل بدمینتون نیز ترکیب دو نفره "محمد رضا مطیع" و "محمد سعادت" از دانشگاه تهران به عنوان قهرمانی دست یافتند و ترکیب دو نفره "سعید بای" و احمد رضا خان احمدی" از دانشگاه اصفهان به مقام دومی این بازی ها رسیدند.همچنین ترکیب های دو نفره "محسن خاورزاده" و مسعود زارعی" از دانشگاه شهید رجایی و نیز "رسول یاعلی" و مازیار بشیری" از دانشگاه خوارزمی به طور مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

 

دانشگاه های شیراز، امام رضا(ع) به عنوان قهرمانی و دومی و دانشگاه های تهران و ارومیه نیز به سومی مشترک تیمی بدمینتون یازدهمین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان دست یافتند.

 

تنیس روی میز:

ترکیب دو نفره "افشین نوروزی" و "فرزین توکلیان" از دانشگاه تهران با برتری مقابل "امیر محمد" و "محمد هادی صادقی" از دانشگاه یزد به عنوان قهرمانی بخش دوبل پینگ پنگ یازدهمین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان دست یافتند.همچنین ترکیب دو نفره "رسول یوسفان" و "مرتضی ملک نیا" از دانشگاه اصفهان و نیز "محسن بهنام" و "امیر نجف زاده" از دانشگاه تهران به صورت مشترک درجا جایگاه سوم بخش دوبل پینگ پنگ این رقابت ها قرار گرفتند.

در رقابت های بخش انفرادی این بازی ها نیز "افشین نوروزی" از دانشگاه تهران با پیروزی برابر "سعید احمدیان" از دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی به قهرمانی این مسابقه ها دست یافت.همچنین "امیر محمد صادقی" از دانشگاه یزد و "پیمان نوروزی" از دانشگاه ملایر به صورت مشترک در جایگاه سومی این رقابت ها قرار گرفتند.

 

هندبال

 

در دیدار نهایی رقابت های هندبال تیم دانشگاه اصفهان که از ملی پوشان خود بهره می برد با نتیجه 31 بر 23 تیم پیام نور آذربایجان غربی را شکست داد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

 

 تیم دانشگاه تهران هم با نتیجه 28 بر 19 تیم بوعلی سینا همدان را مغلوب کرد و در رده سوم قرار گرفت.

 

فوتسال

در دیدار فینال رقابت های فوتسال تیم دانشگاه صنعتی بابل با نتیجه 3 بر 2 تیم جامع علمی کاربردی زنجان را شکست داد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و تیم دانشگاه جامع علمی کاربردی زنجان هم دوم شد.

 

در بازی رده بندی نیز تیم خلیج فارس با نتیجه 3 بر صفر بر تیم زابل غلبه کرد و سوم شد.

 

فوتبال:

تیم فوتبال دانشگاه محقق اردبیلی در جایگاه نخست قرار گرفت، تیم دانشگاه شمال آمل به مقام دومی دست یافت و تیم دانشگاه پیام نور نیز سوم شد.

بسکتبال:

تیم دانشگاه اصفهان به عنوان اولی رسید، تیم دانشگاه ارومیه در رتبه دوم قرار گرفت و تیم دانشگاه مازندران نیز در جایگاه سومی ایستاد.

والیبال:

تیم والیبال دانشگاه پیام نور به مقام اولی دست یافت، تیم دانشگاه شمال آمل دوم شد و تیم دانشگاه فردوسی مشهد نیز در جایگاه سومی ایستاد.

به گزارش ایسنا، یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر با شرکت 3500 دانشجو و رقابت در 12 رشته ورزشی از بیستم تا بیست و نهم تیرماه در ارومیه برگزار شد.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha