• چهارشنبه / ۹ آبان ۱۳۹۷ / ۰۹:۴۶
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: qom-51069
  • خبرنگار : 50155

«سِّر اشک» در اربعین حسینی رونمایی شد

1095293_759
اولین اثر استاپ‌موشن خانواده هنری تبلیغی عقیق با عنوان «سِر اشک» و با موضوع روایت واقعه عاشورا شب گذشته، هشتم آبان رونمایی شد.

محمدحسین علیزاده، کارگردان استاپ موشن «سِر اشک» در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قم، گفت: خانواده هنری تبلیغی عقیق از مجموعه‎های فعال فرهنگی هنری است که به دنبال ارائه شیوه‌های نوین تبلیغی در عرصه قرآن و عترت است که در یک ماه گذشته اثر فاخر «مهاجران الی‌الله» را ویژه قاریان شهید منا منتشر کرد.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع کربلا و اهمیت پرداختن به روش‌های نوین تبلیغی و به کاربردن شیوه‌ها، فنون و قالب‌های جدید هنری اولین اثر استاپ موشن گروه تبلیغی هنری عقیق تولید و عرضه شد.

کارگردان استاپ موشن «سِر اشک» اظهار کرد: تهیه کنندگی این اثر به عهده خانواده هنری تبلیغی عقیق بود که در دهه اول محرم امسال در شهر قم تولید شد و روز اربعین به نمایش در آمد.

وی تصریح کرد: این کلیپ که در سبک استاپ موشن تولید شده، ظرف یک ماه و با ثبت بیش از هزار فریم عکس، مرحله ثبت تصویر را پشت سر گذاشت.

علیزاده عنوان کرد: کلیپ سر اشک روایتی‌ است ساده از واقعه عاشورا و استعاره‌ای‌ است از ۷۲ لاله‌ای که پرپر شدند و اشک‌هایی که جاری شدند که با تکنیک استاپ موشن به تصویر کشیده شده است، تکنیک استاپ موشن حس زنده بودن کار را بیشتر به بیننده القا می کند و آمیخته ای از هنر و صنعت است.

وی یادآور شد: علاوه بر مجری طرح که خانواده هنری تبلیغی عقیق بود، امین‌حسین علیپور ایده‌پرداز، مهدی بدوی تدوین‌گر و حسین رضایی‌فرد نیز کار صداگذاری این اثر را به عهده داشت.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.