• سه‌شنبه / ۲۶ تیر ۱۳۹۷ / ۱۴:۳۷
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: shahrekord-41545

شاخص‌های كيفی در آموزش و پرورش با وضعيت مطلوب فاصله دارد

شاخص‌های كيفی در آموزش و پرورش با وضعيت مطلوب فاصله دارد
  رئيس كميسيون آموزش مجلس شوراي اسلامي گفت: شاخص هاي كيفي در آموزش و پروش با وضعيت مطلوب فاصله دارد.
به‌ گزارش ایسنا – منطقه چهارمحال و بختیاری – محمدرضا عارف 26 تیرماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: چهارمحال و بختياري استاني است با پتانسيل هاي فراوان كه يكي از مزيت هاي طبيعي اين استان بحث توسعه علم و فناوري است.
وي افزود: خوشبختانه در طي سال هاي بعد از انقلاب رشد آموزش عالي در استان قابل توجه بوده است.
عارف خاطرنشان كرد: براي تبديل يك آموزشكده به يك مجتمع آموزشي در زمان انقلاب با مشكلات بسياري مقابل بوده ايم اما پتانسيل و ظرفيت استان، انگيزه و همكاري مردم موجب شده تا وضعيت آموش عالي در كشور از رشد قابل توجهي برخوردار شود.
رئيس فراكسيون اميد در ادامه بيان كرد: در آموزش و پروش اقدامات ارزشمندي صورت گرفته و شاخص هاي كيفي از وضعيت مناسبي برخوردار است اما با وضعيت مطلوب فاصله دارد.
وي خاطرنشان كرد: بخش آموزش و علم و فناوري يكي از مهم ترين اولويت ها و زيربنايي ترين ترين بخش ها است.
وي اولويت كشور را مسائل اقتصادي دانست و گفت: اميد است اين جنگ اقتصادي هم مشابه جنگ هاي گذشته با همياري و همدلي مردم و تلاش مسئولان و دلت مردان پشت سر گذاشته شود.
عارف هم بستگي، همدلي و اسنجام ملي را از موارد مورد نياز به منظور گذر از مشكلات دانست و تصريح كرد: لازم است با كنار گذاشتن اختلاف نظرها و رقابت ها در راستاي رسيدن به اين مهم تلاش كرد.
رئيس كميسيون آموزش مجلس شوراي اسلامي گفت: اميد است با پيروزي در اين جنگ اقتصادي شاهد جهش مجدانه در توسعه و پيشرفت در بخش هاي اقتصادي بوده و بيش از پيش پاسخگوي نيازهاي مردم باشيم كه اين مهم با توسعه علم، فناوري ميسر خواهد شد.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.