• چهارشنبه / ۷ آذر ۱۳۹۷ / ۱۲:۴۳
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: shahrekord-42601
  • خبرنگار : 50122

سمینار نوانگار در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

2222222222222222
نخستین سمینار نوانگار به همت جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری با حضور معاون اجرایی مرکز افکارسنجی جهاد دانشگاهی کشور و روابط عمومی‌های سازمان‌ها و ادارات استان برگزار شد.
به گزارش ایسنا - منطقه چهارمحال و بختیاری- سیروس رضایی هفتم آذرماه در این سمینار، با اشاره به نقش پررنگ روابط عمومی‌ها در توسعه سازمانی، گفت: یکی از جامع‌ترین تعاریف روابط عمومی، اداره کردن وظایف، شناسایی و ایجاد روابط مطلوب میان سازمان و جامعه است.
وی روابط عمومی را آینه تمام نمای سازمان دانست و افزود: سیمنار نوانگار با هدف آشنایی روابط عمومی‌‎های استان با شیوه‌های افکارسنجی و مرکز افکارسنجی جهاد دانشگاهی استان برگزار شد.
سرپرست جهاد دانشگاهی استان تصریح کرد: مرکز افکارسنجی استان دو سال متوالی به عنوان مرکز برتر در میان مراکز استانی معرفی شد و آماده همکاری با سازمان ها و ادارات استان است.
وی با اشاره به فعالیت‌های مختلف جهاد دانشگاهی استان در حوزه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: این مجموعه در حوزه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و پژوهشی در استان فعالیت دارد.
 به گزارش ایسنا، این سمینار یک روزه با همکاری اداره کل روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
در این سمینار از مدیرعامل و واحد روابط عمومی شرکت گاز چهارمحال و بختیاری به عنوان دستگاه پیشتاز در اجرای طرح های نظرسنجی از مشترکین با حضور سرپرست جهاد دانشگاهی  استان تجلیل شد. همچنین از  مدیرکل روابط عمومی و امور بین االملل استانداری چهارمحال و بختیاری، روابط عمومی دانشگاه شهرکرد و اداره کل بیمه سلامت  به خاطر همکاری در  برگزاری نشست نوانگار تقدیر شد.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.