• سه‌شنبه / ۱۱ دی ۱۳۹۷ / ۱۱:۳۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: tabriz-108471
  • خبرنگار : 50004

بر اساس ارزیابی شرکت توانیر؛

شرکت توزیع برق تبریز، رتبه برتر جشنواره شهید رجایی را کسب کرد

n82954956-72408960
شرکت توزیع نیروی برق تبریز در جشنواره شهید رجایی در بین دستگاه‌های منتخب آذربایجان شرقی، رتبه برتر را از جهت بیشترین میزان رشد نسبت به سال گذشته کسب کرد. 

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، عادل کاظمی، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، با اشاره به کسب رتبه برتر این شرکت در جشنواره شهید رجایی گفت: این شرکت دستاوردهای خود را در راستای تحقق برنامه جامع اصلاح نظام اداری در جشنواره شهید رجایی ارائه کرده بود. 

وی اضافه کرد: عملکرد سال گذشته، حول هفت محور عمومی و پنج محور شاخص‌های اختصاصی برق ارزیابی شد و شرکت توزیع نیروی برق تبریز موفق به کسب عنوان برتر بیشترین میزان رشد در نتایج شاخص‌ها نسبت به سال گذشته در سطح استان شد. 

وی در تشریح محورهای برگزاری جشنواره شهید رجایی گفت: این جشنواره در محورهای اصلاح ساختار سازمانی، توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی، شفافیت و مدیریت مالی، بهبود فضای کسب و کار، ارتقا سلامت اداری، مسئولیت پذیری و پاسخگویی، استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد و شاخص های اختصاصی، برگزار شد. 

طی این ارزیابی، شرکت توزیع نیروی برق تبریز در بین 57 دستگاه اجرایی استان رتبه 18 را در محور شاخص‌های اختصاصی و رتبه چهار را در محور شاخص‎های عمومی کسب کرد و در مجموع امتیاز کسب شده نسبت به سال گذشته بیش از 19 درصد افزایش یافته است. 

این شرکت در محور مدیریت سرمایه انسانی با انجام اقداماتی در زمینه‎های تجزیه و تحلیل مشاغل، متناسب سازی شرایط شغلی، ایجاد سیستم اطلاعات منابع انسانی، اجرای برنامه‌های آموزشی و توانمندسازی منابع انسانی و همچنین شایسته سالاری، نسبت به سال 95، یک درصد رشد داشته است. 

همچنین در محور دولت الکترونیک و هوشمندسازی نیز با انجام اقداماتی در زمینه راه اندازی سامانه مایکروسافت شیرپوینت، استقرار میز خدمت و تسهیل رسیدگی به درخواست‎های مشتریان، نسبت به سال 95، 28 درصد افزایش یافته است. 

محور بهبود فضای کسب و کار که در سال 96 به مجموعه محورهای ارزیابی، اضافه شده بود و این شرکت توانست در شاخص‌های هوشمند سازی تاسیسات ساختمان‌های شرکت و کاهش مصرف انرژی، الکترونیکی کردن فرایندهای شرکت و تسهیل و صدور مجوزهای لازم به کار آفرینان، امتیاز  4/68 از مجموع  72 امتیاز را کسب کند. 

در محور استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد، با انجام ارزیابی عملکرد مدیران و کارکنان شرکت به صورت الکترونیکی، تحلیل عملکرد سازمان در تمامی حوزه‎ها، برگزاری مستمر و منظم جلسات کمسیون توسعه مدیریت و کمیته‌های پنج گانه ذیل آن، شرکت برق تبریز موفق به افزایش 9 درصدی امتیاز در محور استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد شد. 

همچنین شرکت توزیع برق تبریز در محور ارتقا سلامت اداری با انجام اقداماتی از قبیل مسئولیت پذیری و پاسخگویی ، احصاء گلوگاه‌های فساد خیز و بازرسی مستمر، اجرای منشور حقوق شهروندی، ایجاد زیر ساخت‌های مناسب جهت استفاده معلولین و جانبازان و توسعه و ترویج اقامه نماز، رشد 23 درصدی داشت.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.