• چهارشنبه / ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۹:۱۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: tabriz-109702
  • خبرنگار : 50018

رئیس انجمن علمی بازاریابی شعبه آذربایجان شرقی:

فضای آذربایجان شرقی فضای بازاریابی نیست

فضای آذربایجان شرقی فضای بازاریابی نیست
رئیس انجمن علمی بازاریابی شعبه آذربایجان شرقی گفت: فضای آذربایجان شرقی فضای بازاریابی نبوده و مناسب کسب و کار نیست.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمد فاریابی در نشست خبری در جمع خبرنگاران،اظهار کرد: براساس علم بازاریابی باید کالاهایی منطبق بر نیاز بازار طراحی کرده و آن را به بازار عرضه کنیم؛ اما متاسفانه بیشتر شرکت‌های دریغ از این‌که یک کالا به بازاریابی، نظر سنجی و رقابت سنجی نیاز دارد، کالاهایی را با تخصص خود طراحی کرده و آن را به بازار عرضه ‌می‌‌کنند.

وی با بیان این‌که بسیاری از کسب و کارها در استان ما غیر علمی هستند، افزود: سطح علم بازاریابی در استان بسیار ضعیف بوده و تصور مردم از بازاریابی تنها تبلیغات است، از این رو در تلاش هستیم تا با راه اندازی این انجمن جایگاه کمی و کیفی بازاریابی را در استان ارتقاء دهیم.

فاریابی با اشاره به برنامه‌های آتی این انجمن، اضافه کرد: تا اواخر اردیبهشت ماه سال ۹۸، چهار رویداد توسط انجمن بازاریابی برگزار می‌شود که برگزاری  همایش بزرگ بازاریابی و فروش در رکود ۱۳ اسفند ماه سال‌جاری در تالار وحدت، برگزاری همایش کسب و کارهای آنلاین در سطح استان در اردیبهشت ماه و رویداد بزرگ بازاریابی با عنوان بزرگان علم بازاریابی ایران در تبریز از جمله رویدادها است.

وی متذکر شد: علاوه بر آموزش پنج کمیته از جمله کمیته بازاریابی، انتشارات، بازاریابی بین الملل، تجارت الکترونیک، بازاریابی گردشگری، بازاریابی دیجیتال، پرورش سرمایه‌های انسانی بازاریابی و فروش در این انجمن وجود دارد.



  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.