• شنبه / ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۳:۲۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: tabriz-112113
  • خبرنگار : 50015

جامعه شناس ارتباطات فرهنگی:

روابط عمومی کارآمد مدیر ارتباطی هوشمند می‎طلبد

جامعه شناس ارتباطات فرهنگی بر لزوم مهندسی و مدیریت راهبردی روابط عمومی هوشمند در فضای نوین اجتماعی تاکید کرد و گفت: روابط عمومی کارآمد مدیر ارتباطی هوشمند می‎طلبد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حمید شکری خانقاه در مراسم بزرگداشت روز جهانی ارتباطات در جمع مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: روابط عمومی قدرتمند باید بتواند به استانداردسازی، فرایندسازی ارتباطی، تقویت ساختارسازی و تشکیلات روابط عمومی بپردازد.

وی از مواردی مثل «روشن نبودن برنامه و نقشه راه»، «وظیفه‎محوری و تمرکز بر اجرا»، «عدم تفکیک بین موضوعات راهبردی و غیر راهبردی»، «تضادها و تعارض‌ها»، «اولویت بودن صرف اطلاع‎رسانی»، «پراکندگی و فقدان تمرکز ارتباطی»، «تمرکز بیش از حد بر مدیریت ارشد» و «سبک واحد» به عنوان قاتلان روابط عمومی یاد کرد.

شکری خانقاه همچنین سیستم‎سازی ارتباطی، تقویت مهارت‎های ارتباطی کلامی و غیرکلامی، داشتن سبک مدیریت مشخص، استراتژی مداری و برنامه‎وحوری را از جمله ویژگی‎های روابط عمومی هوشمند برشمرد.

وی اظهار کرد: روابط عمومی یک فرایند ارتباطی راهبردی است که روابط سودمند متقابلی بین مردم و سازمان‎ها ایجاد می‎کند.

این جامعه شناس ارتباطات تاکید کرد: نقش روابط عمومی مدیریتی است و نگرش مشاور مدیریت ارتباطات سازمانی باید بخشی از باورهای مدیر روابط عمومی باشد.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.