• دوشنبه / ۲۲ شهریور ۱۳۸۹ / ۱۰:۲۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: tabriz-1678

شرکت مهندسی آب و خاک بر اساس اصل 44 به بخش خصوص واگذار می شود

 طی مراسمی با حضور دکتر مسعود محمدیان رئیس سازمان جهادکشاورزی استان، سرپرست جدید نمایندگی شرکت خدمات مهندسی آب و خاک آذربایجان شرقی، در مراسمي معرفي شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه آذربايجان شرقي، مهندس علاقه بند عضو هيات مديره اين شركت با اشاره به اینکه در مجموع 20 شرکت نمایندگی در سطح کشور، نمایندگی استان آذربایجان شرقی یکی از موفق ترین و قوی ترین شرکت های مهندسی آب و خاک کشور می باشد گفت : سرمایه گذاری در بخش مهندسی آب و خاک، یک افتخار برای این شرکت می باشد که باید گفت در طول 18 سال فعالیت این شرکت ، پروژه های خیلی زیادی با کیفیت عالی را به مرحله اجرا در آوردند .

وی با اشاره به اینکه این شرکت هم اینک 16 پروژه ملی در سراسر کشور دارد افزود : شرکت مهندسی آب و خاک کشور نشان داده است که می تواند کارهای عظیمی را بر عهده گرفته و تا مرحله بهره برداری به خوبی به انجام رساند .

مهندس علاقه بند با اشاره به اینکه شرکت آب و خاک کشور یک شرکت صد درصد دولتی می باشد و بر اساس اصل 44 قانون اساسی بزودی به بخش خصوصی واگذار می گردد افزود : برنامه ریزی ، کنترل ، تلاش شبانه روزی ، دلسوزی ، کار اقتصادی و همدلی با همکاران بایستی سر لوحه عملکرد سرپرست جدید این شرکت در آذربایجان شرقی باشد .

 مهندس جواد کاظمی اصل رئیس سابق این شرکت نیز در این مراسم با اشاره به 310 میلیارد ریال حجم قراردادهای شرکت مهندسی خاک و آب استان و پروژه ، گفت : با تلاش همکاران و پشتیبانی دفتر مرکزی در طی سال های گذشته از تراز منفی به تراز مثبت تغییر و نمایندگی شرکت در این استان از جمله نمایندگی های موفق در سطح کشور می باشد . 

براساس اين گزارش، در اين مراسم، فرزاد وطنی بعنوان سر پرست جدید دفتر نمایندگی شرکت خدمات مهندسی آب و خاک استان معرفی و از خدمات مهندس جواد کاظمی اصل مدیر سابق این دفتر تجلیل شد .

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha