• چهارشنبه / ۱۱ خرداد ۱۳۹۰ / ۱۸:۱۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: tabriz-19284

بعد از سکوت طولانی مدت؛

فرمانده سپاه عاشورا اعضای هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز را اعلام کرد کادر فنی فعلی تراکتورسازی، حفظ می شود

فرمانده سپاه عاشورا اعضای هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز را اعلام کرد
کادر فنی فعلی تراکتورسازی، حفظ می شود

پس از دو فصل از حضور تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در رقابت های لیگ برتر باشگاه های فوتبال کشورمان و بعد از سکوت طولانی مدت مسئولان این باشگاه، سرانجام فرمانده سپاه عاشورا اعضای هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، سردار علی اکبر پورجمشیدیان ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: باشگاه تراکتورسازی تبریز تحت مسئولیت سپاه عاشورا بوده و هئیت مدیره آن شامل "محمد رستمی" معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار آذربایجان شرقی و رئیس هیئت مدیره، "محمد حسین جعفری" مدیرعامل و عضو هیئت مدیره، "محمد جواد دلفکار" معاون اداری مالی شرکت تراکتورسازی ایران و عضو هیئت مدیره، "محمدرضا آهن تن" سرپرست بانک مهر آذربایجان شرقی و عضو هیئت مدیره و "محمد اسماعیل سعیدی" جانشین فرمانده سپاه عاشورا و عضو هیئت مدیره است.

به گفته او، فرمانده سپاه عاشورا و مدیرعامل تراکتورسازی ایران نیز به عنوان ناظر در جلسات هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی حضور یافته و بیش از سایر حوزه ها، مسایل مالی این باشگاه را پیگیری می کنند ضمن اینکه استاندارآذربایجان شرقی به اتفاق سایر مسئولان دولتی و غیردولتی از جمله علمای منطقه موضوعات مربوط به این باشگاه را با حساسیت خاصی تعقیب می کنند.

سردار پورجمشیدیان گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی مانند سایر مجموعه ها و موسسات اقماری، وابسته به شرکت تراکتورسازی است و از آنجایی که سهامدار عمده این شرکت نیز بانک مهر محسوب می شود، نقش آفرینی بیشتری برای سپاه و بسیج متصور است.

او با تاکید بر اینکه باشگاه تراکتورسازی با داشتن ترکیب مزبور به یک ثبات تیمی و مدیریتی رسیده است، افزود: کادر فنی برای فصل جدید برنامه هایی را پیش بینی کرده تا این مسیر صعودی تداوم یابد و حتی تبریز شاهد قهرمانی این تیم در لیگ برتر باشگاه های فوتبال کشور باشد.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به رضایتمندی مردم، مسئولان و اعضای هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی از ترکیب فعلی کادر فنی، فراز کمالوند را سرمربی خوب، باانگیزه، جوان و در عین حال باتجربه معرفی و تصریح کرد: این کادر حفظ خواهد شد و امید می رود کادر فنی با احساس مسئولیت پاسخ اعتماد مردم و هواداران و مسئولان را با ارائه بازی های خوب در جریان لیگ برتر بدهند.

عضو ناظر هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره احتمال بازی تدارکاتی تراکتورسازی و گالاتاسرای ترکیه، مذاکرات اولیه استاندار آذربایجان شرقی با مسئولان ترک در سفر اخیر علیرضا بیگی به کشور ترکیه را رد نکرد و در عین حال گفت:این موضوع تنها گمانه زنی رسانه ای است چراکه اگر مساله جدی باشد، اطلاع رسانی خواهد شد.

سردار علی اکبر پورجمشیدیان با بیان اینکه باشگاه تراکتورسازی از بازی با تیم های مطرح جهان استقبال می کند، افزود: تراکتورسازی آماده است با تیم های سرشناس فوتبال دنیا مصاف کند و در این بین  پیشنهادها را بررسی می کند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha