• چهارشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۱۲:۵۷
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: tabriz-24549

مشاور امور بانوان شهردار تبریز اعلام کرد:

تبریز نخستین شهر با شش پارك فعال مخصوص بانوان است

تبریز نخستین شهر با شش پارك فعال مخصوص بانوان است

مشاور امور بانوان شهردار تبریز گفت: تبریز نخستین شهر كشور است كه شش پارك فعال ویژه بانوان دارد.

به گزارش گروه دریافت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجانشرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صدیقه جدیدی با اعلام این مطلب افزود: پنج پارك دیگر (مشترک) نیز در ایام خاص در اختیار بانوان قرار می گیرد.

وی ادامه داد: در این پارك ها در كنار فعالیت های ورزشی فعالیت های فرهنگی و هنری از جمله برگزاری كلاس های آموزشی، مشاوره خانواده، سلامت و مذهبی انجام می گیرد.

مشاور امور بانوان شهردار تبریز با بیان اینكه در سالن های ورزشی این پارك ها خدمات ورزشی با كمترین هزینه ارایه می شود، ادامه داد: در تمام این پارك ها ورزش صبحگاهی با حضور مربیان مجرب به صورت رایگان انجام می گیرد.

جدیدی گفت: پارك آنا اولین پارك بانوان استان در سال 84 در تبریز احداث شده كه دارای فرهنگسرا و سالن ورزشی و مجهز به دستگاه های ورزشی و پیست اسكیت می باشد.

وی پارك های بهار، كوی افسران، بانوان، آنا، رضوان و باغمیشه را شش پارك مخصوص بانوان تبریز عنوان كرد و افزود: این پارك ها از صبح تا عصر پذیرای بانوان می باشد.

مشاور امور بانوان شهردار تبریز با بیان اینكه تبریز جزو چهار شهر كشور است كه در آن از اتوبوسی ویژه و مجهز برای آموزش خیاطی استفاده می شود، گفت: این اتوبوس در پارك بهار تبریز استقرار یافته و با هزینه ناچیز و با امكانات و تجهیزات عالی كلاس های آموزش خیاطی در آن دایر است.

جدیدی در ادامه افزود: شهرداری تبریز در سال جاری احداث دو پارك مخصوص بانوان مجهز به سالن ورزشی، كتابخانه، استخر، وضوخانه و نمازخانه و تالار ازدواج را نیز در دستور كار خود دارد.

مشاور امور بانوان شهردار تبریز گفت: در پارك بانوان چای كنار تبریز (باغ شمس) خدمات طب ورزشی با حضور پزشك مجرب ارایه می شود.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha