• پنجشنبه / ۲۸ آذر ۱۳۹۲ / ۱۷:۱۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: tabriz-40855

/فجرسپاسي صفر-گسترش فولاد صفر/

هشت هفته در حسرت پيروزي؛ اين بار مقابل شاگردان سرهنگ!

هشت هفته در حسرت پيروزي؛ اين بار مقابل شاگردان سرهنگ!

بازي دو تيم فوتبال فجرشهيد سپاسي شيراز و گسترش فولاد تبريز با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه ي آذربايجان شرقي، در چارچوب هفته ي نوزدهم رقابت هاي ليگ برتر فوتبال تيم گسترش فولاد تبريز در شيراز ميهمان تيم فجرسپاسي اين شهر بود.

مسابقه ي بين اين دو تيم از ساعت 15 در ورزشگاه حافظيه ي شيراز و با سوت فتاحي آغاز شد.

تیم فجر شهيد سپاسي نيمه ي اول اين مسابقه را با تركيب محمد صالح خلیل آزاد، صمد زارع، محمد انصاری، مهرداد کریمیان، هادی ایمانی، جلال الدین علی محمدی، محمد نزهتی، رامتین سلیمان نژاد، میثم خداشناس، آرمان رمضانی و محمد حیدری به ميدان آمد.

گسترش فولاد نيز در این مسابقه با تركيب محسن فروزان،سید امید نظامی پور،احمد کامدار،خالد شفیعی،سعید مهدی پور،میثم نقی زاده،سید محسن حسینی،رسول علی زاده،مهرداد بایرامی،مصطفی اکرامی و جابر انصاری به ميدان رفت.

اين دو تيم در حالي به مصاف هم رفتند كه شاگردان رسول خطيبي هفت هفته و شاگردان محمود ياوري، پنج هفته بود كه رنگ برد را نديده بودند و آخرين پيروزي هر دو تيم به برد مقابل تيم مس كرمان بازمي گشت؛ بنابراين هر دو تيم براي كسب امتيازات كامل اين مسابقه به ميدان آمده بودند.

در نيمه ي اول اين ديدار، دو تيم بازي پاياپايي را از خود به نمايش گذاشتند و تيم گسترش فولاد نيز در يك صحنه، توپ را به تيرك دروازه ي فجر كوبيد تا اين نيمه بدون گل به پايان برسد و دو تيم دست خالي به رختكن بروند.

در نيمه ي دوم نيز هر دو مربي تغييراتي را انجام دادند، ولي باز هم دو تيم نتوانستند موقعيت هاي خطرناكي را روي دروازه ي يكديگر خلق كنند و بازي بيشتر در ميانه ي ميدان در جريان بود؛ ولي هرچقدر به پايان مسابقه نزديك تر مي شديم، فشار حملات تيم ميزبان افزايش مي يافت، اما هيچ يك از حملات اين تيم به گل تبديل نشد و همين كافي بود تا اين ديدار با تساوي بدون گل به پايان برسد و گسترش فولاد سومين تساوي بدون گل خود را در چهار بازي نيم فصل دوم تجربه كند.

گسترش فولاد با اين تساوي، مجموع امتيازات خود را به عدد 20 رساند و نتوانست جايگاه خود را در جدول بالاتر بياورد و حتي ممكن است با انجام بازي هاي باقي مانده ي هفته ي نوزدهم ليگ در روز جمعه، با سقوط به رده هاي پاييني جدول نيز مواجه شود.

فجر سپاسي شيراز نيز با يك امتياز اين ديدار، با 15 امتياز در رده ي پانزدهم ماندني شد.

گفتني است قضاوت اين مسابقه بر عهده ي اميرحسين فتاحي بود و علي ميرزابيگي، حميد سبحاني و محمدرضا فغاني وي را در امر قضاوت ياري مي كردند؛ فتاحي در اين مسابقه به مهرداد بايرامي و اميدنظامي پور از تيم گسترش فولاد و رامتين سليمان نژاد و جلال الدین علی محمدی از تيم فجرسپاسي شيراز كارت زرد نشان داد.

شايان ذكر است كه ديدار رفت اين دو تيم با پيروزي آبي پوشان تبريزي همراه بود.

 

كد خبرنگار : 1142

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha