• یکشنبه / ۱۱ آبان ۱۳۹۳ / ۱۱:۵۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: tabriz-52376

مدیر کل دفتر تعاونی های توزیعی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی:

تعاونی ها به سمت برند سازی حرکت کنند

index

مدیر کل دفتر تعاونی های توزیعی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: ما باید به سمت افزایش مقیاس و برند سازی تعاونی ها برویم و بر اساس ارتقای توانمندی های تعاونی ها در سطوح مختلف حرکت و پویایی را در این بخش فراهم کنیم.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، احمد بیگدلی در اولین کارگاه آموزشی منطقه ای سامانه های ثبتی که در تبریز برگزار شد، گفت: تعاونی ها با حرکت و پویایی به ارزش آفرینی می رسند و این امر جز با توجه به منابع انسانی کارآمد و توانمند سازی آنان میسر نمی شود.

 

وی با اشاره به اهداف این نشست گفت: این کارگاه آموزشی با هدف ایجاد تعامل و همفکری بین دو دستگاه برگزار می شود .

 

مدیر کل دفتر تعاونی های توزیعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: ما به سمت پنجره واحد می رویم و مراحل ثبت سیستمی باید جایگزین اطلاعات کاغذی شود و از این رو تکمیل بانک اطلاعاتی در راستای تکمیل قانونی امری ضروری است که تمامی تعاونی ها باید اطلاعات کامل خود را در سامانه ثبتی ثبت کنند.

بیگدلی بر ادامه و استمرار کارگاه های آموزشی در راستای توانمند سازی مدیران و کارشناسان تاکید کرد.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.