• یکشنبه / ۱۱ آبان ۱۳۹۳ / ۱۲:۰۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: tabriz-52379

مدیر کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری کشور:

برند سازی عامل رقابت پذیری و چابک کردن تعاونی هاست

مدیر کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری کشور گفت: باید با برند سازی وارد رقابت پذیری و چابک سازی تعاونی ها بشویم و در این راستا لازم است.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، مرتضی ادب در اولین کارگاه آموزشی منطقه ای مدیران و کارشناسان ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی که در تبریز برگزار شد، افزود: بخش عمده ای از راهبردهای اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری کشور حل مشکلات و ثبت رسمی اطلاعات مربوط به تعاونی هاست.

 

وی به نقش و جایگاه شرکت های تعاونی در اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت: شرکت های تعاونی فراتر از مرزها فعالیت دارند که این نشان از توانمندی این بخش است و باید موانع پیش رو با تشکیل کارگاه های آموزشی، مشاوره و همفکری  حل و فصل شود.

 

مدیر کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری کشور افزود: در حوزه آموزش و فرهنگ سازی بستر های لازم در کشور فراهم شده و هر آنچه به عنوان محتوا تولید شده، در یک نشست و جلسه مشترک به عنوان اولویت های کاری بین دو سازمان در اختیار شرکت های تعاونی قرار گرفته است.

 

ادب به تقویت و ساماندهی و نگهداری از تعاونی های تشکیل شده تاکید کرد و گفت: ارزش نگهداری، تقویت و توانمند سازی شرکت های تعاونی و رسیدگی و حل و فصل مشکلات آنها بیشتر از ثبت تعاونی های جدید است.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.