• چهارشنبه / ۱۸ مهر ۱۳۹۷ / ۱۴:۲۸
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: yazd-63364
  • خبرنگار : 50217

در میزگرد ایسنای یزد بررسی شد؛ نقش برند در توسعه اقتصادی کشور

IMG_7401

شرایط اقتصادی امروز کشور بارانی و در سایه تهدید سیل رکود است و توجه به مقوله برند و برندسازی می تواند به خوبی مدیران اقتصادی و تجارت‌های مختلف را در برابر سیل احتمالی شک‌های اقتصادی مقاوم سازد.

اگر بخواهیم حکیمانه مشکل اقتصاد ایران را حل کنیم، باید به طور کلان و اساسی به این موضوع بنگریم و قبول کنیم که جنگ امروز جهان جنگ اقتصادی است و پیروزی در آن مستلزم داشتن سرباز و لشکری است که به برند ایرانی اسلامی و بومی مسلح باشند.

در حال حاضر کشورهای نظیر ژاپن و کره‌جنوبی با تربیت سربازان اقتصادی به برندهای مطرح و شاخص جهان تبدیل شدند و این در حالی است که متأسفانه هنوز ایران اسلامی هیچ یک از برندهای 10 ردیف برتر جهان را به خود اختصاص نداده و تا زمانی که نتواند به این مهم دست یابد نمی‌توان آن طور که باید و شاید به توسعه اقتصادی در داخل و خارج امید داشت.

به همین منظور خبرگزاری ایسنا-منطقه یزد، سعی کرده در میزگردی با حضور «محمد دهقان» مدیر توسعه صنعتی و فناوری شرکت شهرکهای صنعتی استان، «داود احمدی» مدرس و مشاور برندینگ سازمان مدیریت صنعتی و «عباس علوی‌راد» استاد اقتصاد و رییس دانشگاه آزاد ابرکوه، نقش برند در توسعه اقتصادی را با عنوان «اقتصاد مقاومتی و برند ایرانی» بررسی کند.

در این میزگرد مواردی نظیر نقش برند در توسعه اقتصاد نابسامان امروز، ضرورت ترویج علم برندشناسی، لزوم تغییر رویکرد سیاست‌های اقتصادی تجار ایرانی برای معرفی برندهای بومی به جهان، جایگاه برندهای بومی در اقتصاد ایران و جهان و راهکارهای توسعه کمی و کیفی برندهای استانی مورد بحث و تحلیل قرار گرفتند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.