• شنبه / ۵ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۵:۰۹
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: yazd-68020
  • خبرنگار : 50216

اجرای دومین طرح کشوری یکپارچه‌سازی فروش بلیط اتوبوس‌های بین شهری

66

طرح یکپارچه‌سازی فروش بلیط اتوبوس‌های بین شهری از طریق اختصاص دستگاه‌های وب کیوسک در ترمینال غدیر یزد به عنوان دومین طرح اجرایی کشور به صورت پایلوت اجرا شد.

به گزارش ایسنا – منطقه یزد، «سید ضیاء حسینی زاده» مدیر داخلی پایانه غدیر در گزارشی در خصوص جزئیات این طرح، با بیان این که طرح مذکور برای اولین بار بصورت پایلوت در اهواز اجرا شده است، اظهار کرد: این طرح برای دومین بار با نصب چهار دستگاه وب کیوسک در پایانه مسافربری غدیر یزد، اجرا شده است.

وی افزود: با توجه به فراهم بودن زیرساخت‌ها و بسترهای لازم جهت اجرای این طرح در مجموعه دفاتر پایانه غدیر اجرای آن در کوتاهترین زمان و با صرف کمترین هزینه انجام شد.

این مسئول، بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به مسافران شامل یکسان‌سازی در میزان و مبلغ فروش بلیط‌ها، حذف دلالان و واسطه‌گران فروش بلیط، عدم نیاز به مراجعه به دفاتر فروش جهت صدور یا چاپ مجدد بلیط، شناسایی کامل مسافران به دلیل لزوم ارائه کارت شناسایی معتبر هنگام صدور بلیط، رفع مشکلات و معضلات مسافران فاقد بلیط و فاقد هر گونه بیمه و پرداخت عوارض مسافربری و در نهایت رضایت مسافران، صاحبان اتوبوس و شرکت‌های مسافربری را از مزیت‌های اجرای این طرح عنوان کرد.

وی همچنین به طرح چندزبانه کردن دستگاه‌های موجود اشاره کرد و ادامه داد: اضافه کردن دو دستگاه تا اواخر هفته جاری، اختصاص یک دستگاه خوددریافت جهت دریافت وجوه نقدی شهروندان، ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز در خصوص تهیه بلیط برگشت از طریق این دستگاه‌ها و همچنین اختصاص یک سیستم به همراه کاربر در خصوص چاپ بلیط‌های اینترنتی از برنامه‌های در دست اقدام است.

وی همچنین یادآور شد: هم چنین جهت تکمیل این طرح پس از شناسایی نقاط موجود سطح شهر حداقل دو ایستگاه وب کیوسک تهیه بلیط در نقاط پر تردد سطح شهر در آینده‌ای نزدیک، نصب خواهد شد.

حسینی‌زاده در پایان بر ضرورت همکاری کامل مجموعه راهداری و پلیس راهور جهت شناسائی مسافران از طریق رؤیت کارت شناسایی جهت تشخیص اتباع بیگانه و همچنین ممانعت از ورود اتوبوس‌ها به داخل شهر تاکید کرد و گفت: ممانعت از سوار و پیاده کردن مسافران در میادین ورودی شهر شامل میدان جهاد و میدان شهید آقابابایی از دیگر موفقیت‌هایی است که با اجرای این طرح منجر به ارائه خدمات بهتری در آینده‌ای نزدیک خواهد شد.


  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.