• شنبه / ۲۸ مهر ۱۳۸۶ / ۰۹:۲۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: zanjan-7630

كارگردان مستند \"داد و بي داد\":

.

مستند "داد و بي داد" به تهيه كنندگي و كارگرداني محمد قرباني و تصويربرداري ميثم محمدي در اسفند ماه 85 كليد خورد. اولين كپي اين فيلم كه كارشكني‌هاي برخي از مسئولين را به تصوير كشيده، قبل از پخش، به نهاد رياست جمهوري جهت پيگيري و رسيدگي تحويل شده است.
محمد قرباني، كارگردان این فیلم مستند در گفتگو با خبرنگار سرويس هنري خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه زنجان، با اعلام مطلب فوق افزود: "داد و بي داد" فيلمي است كه به تاريك‌ترين نقاط جامعه رفته و ناگفته‌ها و كارشكني‌ها را صريحاً و آن طور كه هست نه آن طور كه مي‌خواهند باشد، بيان مي دارد.
وي در ادامه تصريح كرد: براي توليد اين مستند از اكيپ حرفه‌اي استفاده شده كه با همكاري استوديو فوكوس زنجان و عكاسي ميترا شاپوري‌نيا مراحل ساخت آن به پايان رسيده است.
كارگردان مستند "داد و بي داد" در ادامه اذعان داشت: در اين فيلم موضوعات در كمال صراحت به تصوير كشيده شده و پس از توليد، تقديم نهاد رياست جمهوري گرديده كه مسلماً تبعات آن افراد زيادي را دربر خواهد گرفت.
وي هدف از ساخت اين مستند را رسيدگي به برخي مشكلاتي كه شايد بسياري از‌ آن به راحتي عبور می کنند، عنوان نمود و افزود: در مراحل توليد اين كار مشكلات زيادي را پشت سر نهاديم كه اميدواريم به هدفي كه مد نظر داشته‌ايم، دست یابیم.
اين هنرمند جوان زنجاني با اشاره به اینکه مستند "داد و بي داد" در دو قسمت جداگانه تدوين شده، گفت: يك قسمت آن به نهاد رياست جمهوري ارسال شده و قسمت ديگر آن براي افراد عادي است كه در اين بخش بيشتر به فقر و معضلات اجتماعي پرداخته و تا 2 ماه آينده مراحل توليد آن به پايان مي‌رسد.
در ادامه ميثم محمدي تصويربردار اين مستند نيز افزود: مدت زمان اين مستند 110 دقيقه مي‌باشد و تصويربرداري آن طي مدت 6 ماه به پايان رسيده است.
وي گفت: تصاوير و اتفاقات اين فيلم مربوط به شهر زنجان است كه اميدواريم اين مستند تأثير خود را گذاشته و مقامات ارشد كشور را جهت پيگيري و رسيدگي به مشكلاتي كه بيان شده، حساس نمايد تا نيازي به توليد مستندي مشابه "داد و بي داد" 2 نباشد.
خاطرنشان مي سازد، محمد قرباني پيش از توليد اين مستند، فيلم‌هاي كوتاهي با عناوين "وفاي يار"، "يادگار لحظه‌ها"، "نان حرام" ومستند "طلاق" را ساخته‌ است.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha