• شنبه / ۳۰ تیر ۱۳۹۷ / ۱۹:۰۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: zanjan-87191
  • خبرنگار : 50159

مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان:

اعتماد مردم، سرمايه بزرگ اجتماعی است

اعتماد مردم، سرمايه بزرگ اجتماعی است


مديركل تعاون، كار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان با بيان اينكه پاسخ‌گویی از وظایف اولیه و اساسی مسئولان است، گفت: اعتماد مردم، سرمايه بزرگ اجتماعی است.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، محمدرضا يوسفی در جلسه شورای اداری كه در جهت تبيين برنامه‌ها و سياست‌های راهبردی وزارت متبوع با توجه به شرايط حاكم بر توليد و اقتصاد بنگاه‌های اقتصادی با حضور مدیران حوزه‌های مختلف و روسای ادارات ستادی و اجرایی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان برگزار شد، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، افزود: چند سالی است كه پيگير تحقق اين مهم هستيم ولی متاسفانه نتوانسته‌ايم اقتصاد خود را مقاوم‌سازی كنيم که در همين راستا بايد نگاه‌مان را به بحث اقتصاد تغيير دهيم.

 

وی ادامه داد: شرايط كنونی كشور با توجه به برخی نابسامانی‌های ساختاری، عدم مديريت كافی، شرايط عمومی اقتصادی از يك سو و فشارهای روانی و تشكيل اتاق فكر ساير كشورها با 1200 كارشناس اقتصادی و نخبه عليه كشور ما برای تحت فشار قرار دادن و ايجاد جنگ روانی از سوی ديگر ما را بر آن می‌دارد بيش از پيش همدل‌تر و متحدتر عمل کنیم و با صبرو پايداری و پايمردی به رفع نقاط ضعف خود بپردازيم.

 

مديركل تعاون، كار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان با تاکید بر رعایت منزلت ارباب‌رجوع، بیان کرد: ما باید از ابزارها و ظرفیت‌هايی که در دولت الکترونیک تعریف شده است، استفاده کنیم تا مخاطبان مجبور نشوند برای هر کاری مراجعه حضوری داشته باشند.

 

يوسفی با بيان اينكه اعتماد مردم سرمايه بزرگ اجتماعی است، اظهار کرد: با توجه به استقرار ميز خدمت با هدف كاهش نارضايتی مردم در محل اين اداره‌كل بايد بر حسب وظیفه به همه درخواست‌ها و نامه‌های واصله از سوی مردم و مسئولان پاسخ داده شود، زیرا پاسخ‌گویی از وظایف اولیه و اساسی مسئولان است.

 

وی در ادامه با تاکید بر تلاش و دقت‌نظر در اجرای ماموریت‌های واگذار شده از سوی وزارت متبوع، گفت: باید برای ارتقای کیفیت کار و بهبود روش‌ها، از طرح‌ها و افکار نو استفاده کرد و با دقت و سرعت در تصمیمات با تلاشی همه‌جانبه از همه ظرفیت‌های انسانی و امکانات اداری استفاده کرد تا با کمترین هزینه و به دور از آسیب‌ها عملکردی مطلوب داشته باشیم، زیرا کیفیت کار برای ما از اهمیت بالاتری نسبت به کمیت برخوردار است؛ چراکه توجه به کیفیت کار است که مارا به نتیجه نهایی و ثمربخشی آن می‌رساند.

 

يوسفی، نظارت دقیق و به موقع، خصوصا نظارت میدانی بر فضای کسب و کار را وظیفه ذاتی مدیران و روسای ادارات اجرایی دانست و گفت: باید حوزه تحت مدیریت خود را با دقت لازم بررسی و با خرد جمعی، مشارکت عمومی و رعایت دقیق قوانین و اجرای برنامه‌های راهبردی در حوزه‌های مختلف به مخاطبان خدمت‌رسانی داشته باشیم.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.