• شنبه / ۱۵ دی ۱۳۹۷ / ۱۱:۳۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: zanjan-90312
  • خبرنگار : 50163

شهردار ابهر تاکید کرد:

افزایش اعتماد شهروندان با کوتاه کردن فرآیندهای اداری

بروکراسی اداری


شهردار ابهر گفت: تسریع در کار ارباب‌رجوع و کوتاه کردن فرآیندهای اداری، مهم‌ترین عامل اعتمادسازی و جلب رضایت شهروندان است.


به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، محمدرضا ذوالقدری‌ها صبح امروز در جلسه کمیته درآمد شهرداری ابهر بر ضرورت تشکیل جلسات با هدف ارتقای درآمدزایی منطقه و پیگیری هر چه بیشتر وضعیت مطالبات تاکید کرد.


وی با بیان اینکه باید بستر لازم جهت اعتمادسازی مردم به مجموعه شهرداری ایجاد شود، تصریح کرد: یکی از راهکارهای افزایش درآمد، تعامل و همکاری دوسویه شهروندان با شهرداری است که نتیجه آن علاوه بر کسب درآمد بیشتر برای شهرداری، ارائه خدمات شهری مناسب‌تر و شایان‌تر به همشهریان است.


شهردار ابهر با تاکید بر اهمیت کار واحدهای درآمد و شهرسازی در شهرداری، گفت: تامین منابع مالی در شهرداری مستلزم مشارکت شهروندان است و باید توجه داشته باشیم زمانی شهروندان با شهرداری مشارکت خواهند داشت که اعتماد و رضایت آنان جلب شود که این امر با شفاف‌سازی و تسریع در کار ارباب‌رجوع و کوتاه کردن فرآیندهای اداری اتفاق خواهد افتاد.


وی همچنین بررسی پرونده‌های در دست اقدام را در اولویت‌بندی مطالبات بر حسب زمان و تاریخ از راه‌های رسیدن سریع‌تر به مطالبات دانسته و گفت: باید در نحوه تامین منابع و رفع مشکلات منطقه همگی با هم و با تبادل نظر و کمک به یکدیگر تلاش کنیم.


این مسئول خاطرنشان کرد: ارائه آمار بدهکاران تجاری، شناسایی و معرفی همه واحدهای تجاری غیرمجاز سطح منطقه جهت تهیه گزارش کارشناسی و ارجاع به کمیسیون ماده صد جهت اخذ تصمیم و همچنین شناسایی تمامی تخلفات ساخت و ساز در دستور کار شهرداری قرار خواهد گرفت.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.