• پایگاه‌های اطلاع‌رسانی

  • پرتال امام خمینی (ره)
  • سایت مقام معظم رهبری
  • سایت ریاست جمهوری
  • سایت مجلس شورای اسلامی
  • سایت قوه قضاییه
  • سایت شورای نگهبان
  • سایت جهاد دانشگاهی
  • خبرگزاری‌ها

  • ایرنا
  • آنا
  • تسنیم
  • دفاع مقدس
  • سینا پرس
  • قرآنی
  • موج
  • واحد مرکزی خبر
  • هنر آنلاین
  • دانشگاه‌ها

  • دانشگاه تهران
  • دانشگاه علامه طباطبایی
  • دانشگاه صنعتی شریف
  • دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • دانشگاه شهید بهشتی
  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • دانشگاه خوارزمی
  • دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
  • دانشگاه شهید چمران اهواز
  • دانشگاه فردوسی مشهد
  • دانشگاه اصفهان
  • دانشگاه تبریز
  • دانشگاه علوم پزشکی تهران
  • دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی
  • دانشگاه پیام نور
  • دانشگاه علم و فرهنگ
  • دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • روزنامه‌ها

  • آفرینش
  • اطلاعات
  • جمهوری اسلامی
  • خراسان
  • رسالت
  • مردم‌سالاری

isna header

  • صفحه اصلی
  • علمی و دانشگاهی
  • فرهنگی و هنری
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • بین الملل
  • ورزشی
  • استان ها
  • عکس
  • ویدئو
  • صوت
  • گرافیک
  • ایسنا+
  • بازار
  • باشگاه دانشجویان
  • یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
  • GMT 10:00

سرویس عکس

  • مستند
  • خبری
  • ایران
  • English

طی سه ماه نخست امسال صورت گرفت؛ پذیرش غیرحضوری بیش از 45 درصد از بیماران تامین‌اجتماعی

سعیده شریفی
۸ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۶:۱۶


مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان زنجان گفت: طی سه ماه نخست امسال، بیش از 45 درصد از بیماران برای مراجعه به مراکز درمانی تامین‌اجتماعی از نوبت‌دهی غیر حضوری استفاده کرده‌اند.

 

علی محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، با اشاره به این‌که پارسال نیز بیش از 198 هزار بیمار توانستند با استفاده از سامانه USSD در  مراکز درمانی تامین‌اجتماعی نوبت پذیرش بگیرند، اظهار کرد: در واقع سال گذشته بیش از 280 هزار نفر از بیمه‌شدگان و بیماران برای مراجعه به مراکز درمانی تامین‌اجتماعی در سطح استان زنجان، ازطریق روش‌های جدید تلفنی، اینترنتی و سامانه USSD نوبت‌های  غیرحضوری اخذ کرده‌اند و این بسیار جای خوشحالی دارد.

 

این مسئول با بیان این‌که خدمات غیر حضوری سازمان تامین‌اجتماعی با استفاده از فناوری‌های نوین ارتباطات و با شیوه کارآمدتری به شهروندان ارائه می‌شود، ادامه داد: سازمان تامین‌اجتماعی به عنوان بزرگ‌ترین و گسترده‌ترین نهاد بیمه‌گر در کشور، به منظور تحقق اهداف، همچنین تعالی در مسیر کارآمدی و پاسخ‌گویی، با تکیه بر فرایندهای هوشمند و نوین در سال‌های اخیر، اقدامات گسترده‌ای را برای توسعه و تسریع نحوه ارائه خدمات غیر حضوری مبتنی بر اینترنت و سامانه‌های الکترونیکی انجام داده است.

 

وی با اشاره به این‌که پارسال بیش از 28 درصد نوبت‌گیری‌های غیر حضوری از طریق تلفن گویا بوده است، افزود: بیمه‌شدگان سازمان با روش‌های مختلفی همچون کد USSD،  تلفنی، اینترنتی، اپلکیشن تامین و در نهایت حضوری می‌توانند از مراکز درمانی تامین‌اجتماعی پذیرش بگیرند ولی نوبت‌دهی غیر حضوری نقش به‌سزایی در کاهش ترافیک کاری و متعاقب آن، افزایش کیفیت خدمات‌رسانی دارد.

 

 

محمدی استقبال بی‌نظیر مراجعان از سامانه رایگان #142* را بسیار مهم و سهل ‌ الوصول برشمرد و تصریح کرد: ارتقای میزان پذیرش غیرحضوری در این حوزه به خاطر سرعت و رایگان بودن، بیشتر از سایر روش‌ها مورد استقبال مراجعان بوده است. خوشبختانه توسعه روش‌های نوین ارائه خدمات الکترونیکی در سازمان تامین‌اجتماعی نسبت به سایر دستگاه‌های اجرایی بسیار چشمگیر بوده است و هم‌اکنون بیش از 45 خدمت الکترونیکی در بخش میز خدمت سایت اینترنتی تامین‌اجتماعی به نشانی www.tamin.ir در  دسترس بیمه‌شدگان و مخاطبان قرار دارد.

  • استانی-اجتماعی
  • ایرانسل
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
ISNA
  • آرشیو
  • خط مشی
  • درباره ایسنا
  • تماس با ایسنا
Nastooh Logoنرم‌افزار تحریریهٔ نستوه
  • خط مشی
© 2021 Iranian Students' News Agency. All rights reserved