• یکشنبه / ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۴:۴۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98052010008
  • خبرنگار : 30054

فروشگاه‌هایی که با تار عنکبوت مشتری جذب می‌کنند

سان میوه

امروز شاید به این سادگی نتوانیم سر به سمت گذشته برگردانیم و روزگاری را به یاد بیاوریم که تمام احتیاجات و اقلام موردنظرمان را صرفاً از فروشگاه‌های فیزیکی در محله‌های مختلف خریداری می‌کردیم. اگر گشتی در اینترنت بزنیم محال است تبلیغات فروشگاه‌های اینترنتی پرشمار به چشممان برخورد نکند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سان میوه، فروشگاه‌هایی که از انواع پوشاک تا مواد غذایی حتی خرید روزانه منزل را برایمان انجام می‌دهند. سرویس‌های جدید مبتنی بر وب امروز با سرعت خیره‌کننده‌ای در حال رشد هستند، در حالی‌ که فرهنگ استفاده از این سرویس‌ها آن‌چنان‌ که باید در ذهن مردم جا نیفتاده است.

در این مطلب افزون بر بررسی ضمنی چالش‌های یک فروشگاه اینترنتی، به معرفی وب‌سایتی می‌پردازیم که توانسته، با راه‌اندازی امکان خرید آنلاین انواع میوه و سبزیجات راه بهتری برای خرید میوه مجالس و مراسم‌های مختلف را برای مردم تهران فراهم آورد.

چالش‌های یک فروشگاه اینترنتی، تاری که به دور مشتریان تنیده می‌شود

فروشگاه‌های اینترنتی زمانی که بتوانند به کاربران این اطمینان را بدهند که تمام آنچه چشمان مشتریان در حضور فیزیکی آن‌ها در یک فروشگاه مورد بررسی قرار می‌دهد، در فروشگاه مجازی هم قابل انجام است، می‌توانند امیدوار باشند که کاربران به‌تدریج مزایای این سبک خرید کردن را دریابند و از دردسر خریدهای حضوری خلاص شوند. افراد به‌صورت ذاتی نسبت به تغییر در ریتم تصمیم‌گیری‌هایی که مدت‌زمان طولانی به رعایت آن عادت داشته‌اند مقاومت‌های سرسختانه نشان می‌دهند. نه‌فقط اولین فروشگاه اینترنتی کشور، بلکه تمامی فروشگاه‌هایی که در عرصه جدید خدمت‌رسانی آنلاین را از جنس خریدوفروش کالا آغاز می‌کنند با چالش مقاومت کاربران در برابر اولین خرید مواجه می‌شوند.

طراحی مناسب، هویت بصری و ظاهری فروشگاه، امکانات و ابزارهای مقایسه و تشخیصی کاربردی و خلاقانه برای کاربر، انتخاب کانال‌های مناسب جهت معرفی و تبلیغ فروشگاه، همه و همه احتمالاً در این راه به خدمت گرفته می‌شود که بتواند در مدت کوتاهی موجی از کاربران را به مشتریان سایت تبدیل کند.

مشتریانی که در صورت اقناع شدن از امکانات سایت می‌توانند به اولین نمایندگان آن فروشگاه برای ترویج خرید از آن تبدیل شوند. نقش این مشتریان در رفع روحیه سستی و ترس از خرید آنلاین در مشتریان محتاط بسیار مؤثر است.

در ادامه به بررسی مجموعه انتخاب‌هایی که یک فروشگاه اینترنتی موفق می‌تواند برای کاربران خود تأمین کند می‌پردازیم و میوه‌ فروشی آنلاین سان میوه را معرفی می‌کنیم.


سامانه موشک کروز با توانایی پرتاب چوب‌پنبه!

نمی‌توان ادعا کرد هر فروشگاهی با ظاهر مناسب، با کاربری ویژه و با تبلیغات مناسب بتواند کار به‌جایی ببرد. اینکه چه محصولی با چه سازوکاری و چه قیمتی به دست مشتریان می‌رسانید در اولویت بسیار بالاتری از ظواهر دیگر دارد.

تابه‌حال حتماً دیده‌اید که فروشگاه‌های ساده بدون زلم زیموو صرفاً با ارائه یک سرویس با کیفیت توانسته‌اند بین مشتریان محبوبیت فراوانی ایجاد کنند. در واقع قاعده و قوانین حاکم بر ذهن مشتریان در فضای حقیقی و مجازی قرابت قابل‌اعتنایی دارد. همان‌ طوری که ممکن است یک چلوکبابی با دکور چهل‌ساله مشتریان بیشتری در مقایسه با چلوکبابی پرزرق‌وبرق خیابان‌های بالای شهر داشته باشد، فقط و فقط به خاطر آن که سرویس ارائه‌شده صرفاً همانی است که مشتریان خواسته‌اند.

صرف بهره‌مندی از سامانه موشک کروز می‌تواند امنیت یک منطقه را فراهم کند؟ اگر قرار باشد با آن چوب‌پنبه پرتاب کنید یقیناً خیر. صرف بهره‌مندی از یک فروشگاه با ظاهر بی‌نظیر، کاربری عالی و تبلیغات مناسب می‌توانید موفق شوید؟ اگر محصولتان، قیمت و سیستم حمل‌ونقل و ارسال شما دارای مزیت رقابتی نباشد یقیناً خیر.

 

فروش آنلاین میوه و سبزیجات، رهایی از دردسر خرید حضوری

خرید میوه مانند خرید کفش و لباس نیست که یک سبک لذت ذاتی در آن باشد. خرید میوه و سبزیجات از فروشگاه‌های حقیقی می‌تواند در مواقعی در حد طلسم شکنجه‌گر فیلم هری پاتر برای مردم رنج و زحمت ایجاد کند. فرقی نمی‌کند خریدار آقایی باشد که از محل کار برگشته و باید لیست خرید منزل را تهیه کند، یا خانم خانه‌داری که باید کوهی از اقلام را بخرد و تا منزل حمل کند. اگر فروشگاه اینترنتی فروش میوه و سبزی‌هایی در کار باشد که بتواند محصولات با کیفیت با قیمت مناسب را عرضه کند و سرویس حمل‌ونقل با سرعت تحویل بالایی داشته باشد، می‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای خروج از وضعیتی باشد که تحمل آن برای همه دشوار است.

فروشگاه سان میوه، خرید میوه تازه و با کیفیت، با قیمت خوب و ارسال رایگان

فروشگاه اینترنتی سان میوه با بهره‌گرفتن از فضای رو به گسترش فروشگاه‌های اینترنتی، بستری برای فروش انواع میوه و سبزیجات تازه را فراهم کرده است. سرویس‌های دیگری هم نظیر میوه‌آرایی و ارائه میوه بسته‌بندی برای مجالس مختلف در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و توانسته در مدت کوتاهی بین اهالی غرب تهران پایگاه مشتری برای خود ایجاد کند. نوع و تعداد هر میوه در این بسته‌بندی‌ها متناسب با سفارش مشتریان قابل‌ تغییر است. ارسال سفارش‌ها در شهر تهران به‌صورت رایگان انجام می‌شود، شاید بد نباشد برای یک‌بار هم که شده، قبل از دیگران برای استارت یک تغییر پیش‌قدم شویم. رهایی از زحمت خرید و حمل‌ونقل می‌تواند گزینه الهام بخشی برای خرید از یک میوه‌فروشی آنلاین باشد. به امید روزهای بهتر....

انتهای رپرتاژ آگهی