• پنجشنبه / ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۰:۰۲
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 94052916567
  • خبرنگار : 90111

کوزمین: بازی دشواری برابر نفت تهران داریم

کوزمین: بازی دشواری برابر نفت تهران داریم

سرمربی تیم فوتبال الاهلی امارات دیدار برابر نفت در تهران را "سخت" توصیف و تاکید کرد که شرایط برای تیمش در تهران بسیار متفاوت از لیگ امارات خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال الاهلی امارات دیدار برابر نفت در تهران را "سخت" توصیف و تاکید کرد که شرایط برای تیمش در تهران بسیار متفاوت از لیگ امارات خواهد بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت عربی کوره، الاهلی امارات یکی از آماده‌ترین تیم‌های حال حاضر فوتبال آسیاست و بازیکنان سرشناس و خوب زیادی را در ترکیبش دارد. این تیم فصل جدید رقابت‌های لیگ امارات را توفانی شروع کرد و موفق شد در دیدار برابر الفجیره با نتیجه 8 بر یک به پیروزی برسد تا نشان دهد که از آمادگی بالایی برخوردار است.

این تیم اماراتی حریف نفت تهران در دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. اولاریو کوزمین، سرمربی سرشناس الاهلی درباره دیدار حساس برابر نفت بعد از شروع خوب شاگردانش در لیگ امارات گفت: در دیدار نخست فصل جدید لیگ امارات موفق شدیم برابر حریف خود با نتیجه بسیار خوبی به پیروزی برسیم. پیروزی در این دیدار می‌تواند قبل از بازی حساس برابر نفت در لیگ قهرمانان آسیا بار روحی ما را افزایش دهد اما باید تاکید کنم که بدون شک شرایط در ایران بسیار متفاوت خواهد بود. دیدار امروز برابر الفجیره چیزهای زیادی را روشن کرد. می‌خواهیم روی دیدار برابر نفت تمرکز و استراتژی خود را برای این دیدار تعریف کنیم.

او ادامه داد: هدف اصلی ما در چند روز باقیمانده تا دیدار حساس برابر نفت کار روی تمرکز بازیکنان است. متاسفانه در دیدار برابر الفجیره تمرکز لازم را نداشتیم و به همین خاطر هم یک بار دروازه‌مان باز شد. به هر حال بازی سختی را پیش رو داریم و باید این پیروزی پر گل را فراموش و به آینده فکر کنیم.

دیدار رفت نفت برابر الاهلی چهارشنبه آینده در ایران برگزار می‌شود و سه هفته بعد هم دیدار برگشت دو تیم در امارات برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha