• شنبه / ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۶:۴۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 00061907198
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

در ایستگاه بیست و یکم لیگ برتر؛

نبرد نفس‌گیر فولادی‌ها در هوای بدنفس اهواز/ نویدکیا همچنان بدون دستیار

نبرد نفس‌گیر فولادی‌ها در هوای بدنفس اهواز/ نویدکیا همچنان بدون دستیار

ایسنا/اصفهان هفته بیست ویکم لیگ برتر فوتبال با جدال حساس تیم‌های فولادی ذوب‌آهن و فولادخوزستان در هوای گرد وغباری اهواز همراه است، مصافی که دو تیم به امتیاز آن به شدت احتیاج دارند، در اصفهان نیز تیم محرم نویدکیا که هنوز تکلیف دستیارانش مشخص نیست، در نقش جهان، از فجر سپاسی پذیرایی می‌کند.

رقابت‌های هفته بیست‌ویکم از فصل بیست و یکم لیگ برتر فوتبال، فردا (یکشنبه، ۱۵ اسفندماه) با انجام هشت در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود. در اصفهان شاگردان محرم نویدکیا در  ورزشگاه نقش جهان، میزبان فجر شهید سپاسی خواهند بود، سپاهان پرمهره که نتوانست این فصل انتظارات هواداران و باشگاه را کسب کند و با فرصت‌سوزی‌هایی که در جریان چند بازی‌های گذشته از خود نشان داد، فاصله بین خود و مدعیان کورس قهرمانی ایجاد کرد تا کور سوی امیدی به قهرمانی داشته باشد. باتوجه به تساوی ۲ بر۲ سپاهان مقابل تراکتور در تبریز که سومین تساوی طلایی‌پوشان است، به نظر می رسد بازی با  فجر نیز چالشی نخواهد بود.

جدول رده بندی و جایگاه دو تیم در رده سوم و چهاردهم نشان از اهمیت ۳ امتیاز بازی برای تیم جوان فجر سپاسی ۱۵ امتیازی دارد تا بتوانند جایگاه خود را در جدول سر وسامان دهند، شاگردان کلانتری از ۲۰ بازی خود تنها ۲ بازی را با پیروزی پشت سرگذاشته‌اند و تعداد باخت و تساوی آنها در عدد، ۹ برابر است.

از سوی دیگر سپاهانی‌ها از ۲۰ بازی خود تنها ۱۰ پیروزی کسب کردند و پس از بازگشت سرمربی خود که در آخرین لحظات بازی قبل رقم خورد، می‌خواهند تا موتور پیروزی‌های خود را دوباره روشن کنند، البته پس از حمایت‌های مدیریت باشگاه سپاهان در مقابل اصرار نویدکیا به استعفا، هنوز تکلیف دستیاران اصلی سرمربی شیران سپاهان مشخص نیست، موضوعی که ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان از مشخص شدن وضعیت آن خبر داد. 

نگاهی به بازیکنان دو تیم نشان از تیم پرمهره سپاهان است، تیمی که از درون دروازه تا خط حمله به خوبی تجهیز شده، اما تا اینجای لیگ، انتظارات را برآورده نکردند، وجود بازیکنانی چون مظاهری، سلمانی، رفیعی، ریگی، کریمی، ولسیانی، نورافکن، حسینی، پورقاز، مغانلو و شهباززاده همگی می‌تواند در کسب نتایج خوب و پیروزی‌های پرگل تا پایان لیگ نقش مؤثری داشته باشند تا مرهمی باشد بر فرصت‌های از دست رفته‌ای که داشتند.

فولاد - ذوب آهن؛ جدال فولادی‌های مستطیل سبز

در اهواز و در هوایی که از روز گذشته با گردو غبار بسیار شدید، نفس کشیدن را برای همه سخت کرده و موجب شد تا پرواز گاندوهای اصفهانی را به تاخیر بیندازد و شاگردان نکونام رده هفتمی، در ورزشگاه فولاد آرنا نیز میزبان شاگردان تارتار رده دوازدهمی باشند.

ذوب آهن ۲۲ امتیازی به ۳ امتیاز این دیدار بسیار دل بسته است تا بتواند با افزودن آن به اندوخته‌های خود به بهبود جایگاهش امیدوار باشد.

تارتار و تیمش پس از برد ۲ بریک مقابل پدیده با تمرینات پرنشاطی که داشتند خود را آماده مصاف با تیم آسیایی فولادی کردند که آنها نیز هفته گذشته توانسته بودند با یک گل تیم هوادار را مغلوب خود کنند.

گاندوهای اصفهانی می‌خواهند با جنگندگی همیشگی خود باز هم تلاش کنند تا بتوانند بازی‌های مانده تا آخر فصل را با بهترین نتایج پشت سربگذارند تا بتوانند ذوب آهن را از بحرانی که طی چندسال گذشته به آن گرفتار شده است، خارج کنند.

در مقابل فولادی‌های جنوبی در حمله نشان دادند که تیم زهرداری هستند، بازیکنانی چون پاتوسی، خلعتبری، پریرا و انصاری می‌توانند روز سختی را برای فرعباسی و هم تیمی‌هایش ایجاد کنند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha