• چهارشنبه / ۸ تیر ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401040805573
  • منبع : نمایندگی همدان

منطقه غرب آسیا باید برای ظهور آماده شود

منطقه غرب آسیا  باید برای ظهور آماده شود

ایسنا/همدان رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا مطرح کرد: باید منطقه غرب آسیا برای ظهور آماده شود. حضور ما در سوریه و عراق در این زمینه است و باید آمادگی بین‌المللی داشته باشیم و جنایات آمریکا مشخص شود.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام علی سعیدی ۸ تیر به مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و مراسم بزرگداشت شهید آیت‌الله دکتر بهشتی در همدان، اظهار کرد: یکی از معجزات پیامبر بزرگ اسلام و ائمه معصومین پیشگویی و آینده‌نگری جهان اسلام است که بیش‌ترین پیشگویی متوجه امروز جامعه‌ی ماست.

سعیدی تصریح کرد: در خطبه‌ی غدیر، پیامبر بیش از ۲۰ بار از آخرین ذخیره الهی صحبت می‌کند و سه بار از کلمه مهدی استفاده می‌کند و ویژگی‌های آخرین ذخیره الهی را مطرح می‌کند و از آخرین حجت خدا روی زمین صحبت می‌کند.

وی ادامه داد: در روایتی مطرح شده که مردمی از مشرق قیام می‌کنند و زمینه‌ساز ظهور مهدی (عج) می‌شوند.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا مطرح کرد: رهبری فرمودند خدای سال ۶۱ خدای سال ۱۴۰۱ است و من می‌گویم خدای زمان حضرت آدم، خدای زمان حضرت روح‌الله است.

سعیدی خاطرنشان کرد: مسئولیت ما در قبال امت‌های پیشین سنگین‌تر است. حضرت موسی آرزوی یک روز حکومت دینی مثل زمان ما را داشت.

وی با بیان اینکه ما نسبت به گذشته نقاط اشتراک و افتراق داریم، گفت: همه‌ی امت‌ها موظف بودند در برابر طاغوت بایستند. نباید در برابر فشار امریکا کوتاه آمد و خسته شد. باید از مظلوم دفاع کرد و عقل می‌گوید مرزها را به خارج از مرزهای فیزیکی منتقل کنید. شریعت‌محوری نیز از دیگر نقاط اشتراک ماست.

رئیس دفتر عقیدای و سیاسی فرماندا کل قوا با بیان اینکه تفکر برخی با تفکر رهبری متفاوت است، مطرح کرد: شورای نگهبان صلاحیت را تایید می‌کند نه شایستگی را و باید به شایسته رای بدهید. در قیامت مردم را با امشان محشور می‌کنند و ولایتمداری نقطه مشترک همه امت‌هاست و همه امت‌ها وظیفه دارند حکومت دینی برقرار کنند.

سعیدی ادامه داد: ملت نیاز به صبر فولادین دارد و آمریکا مقابل مهدویت است. مستندات داریم امریکایی‌ها دنبال ۳۱۳ نفر و حضرت مهدی (عج) می‌گشتند.

وی خاطرنشان کرد: وجود سپاه زمینه‌ساز ظهور است. مردم باید حکومتی را تقویت کنند که پیام مهدی (عج) را به دنیا برساند. ۱۶۰ شبکه فارسی زبان علیه ما تبلیغ می‌کنند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha