• یکشنبه / ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401061310232
  • خبرنگار : 50039

رئیس هیئت تنیس روی میز گلستان خبر داد

درخشش دختران گلستانی ها در لیگ تنیس روی میز منطقه ۲ کشور

درخشش دختران گلستانی ها در لیگ تنیس روی میز منطقه ۲ کشور

ایسنا/گلستان رئیس هیئت تنیس روی میز گلستان از درخشش تیم‌های تنیس روی میز دختران گلستان در رقابت های لیگ منطقه ۲ کشور خبر داد.

حسینعلی لیاقی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه این رقابت‌ها شامگاه روز گذشته در استان مازندران خاتمه یافت، اظهار کرد: لیگ تنیس روی میز نوجوانان و جوانان دختر منطقه ۲ کشور با حضور ۶ تیم از استان های گلستان، گیلان و مازندران در آکادمی وفایی‌راد شهرستان بابل برگزار شد.

رئیس هیئت تنیس روی میز گلستان با بیان اینکه در پایان این رقابت‌ها تیم "شفا مازند دخت" با کسب بیشترین امتیاز قهرمان شد، ادامه داد: تیم هیئت بابل بر سکوی دوم ایستاد و تیم های "سرامیک پالرمو" و "گل‌سَم" هر دو از استان گلستان و شهرستان گرگان به طور مشترک جایگه سوم را به خود اختصاص دادند.

وی با تاکید بر اینکه این چهار تیم مجوز حضور در رقابت های لیگ برتر نوجوانان و جوانان کشور را بدست آوردند، افزود: پیش از این تنیس بازان پسر گلستانی موفق شدند عناوین برتر را در رقابت‌های منطقه ۲ کشور را از آن خود کنند.

لیاقی با اشاره به اینکه رقابت مذکور در مرداد ماه به میزبانی سالن امام خمینی (ره) مجموعه آزادی گرگان برگزار شد، تصریح کرد: در این دوره ۵۷ پینگ پنگ باز از سه استان گلستان، مازندران و گیلان حضور داشتند که پینگ پنگ بازان گلستانی هر سه جایگاه این دوره را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به اینکه با تلاش هایی که انجام شده استعدادهای بالقوه‌ای در رده‌های سنی پایه رشته تنیس روی میز استان شناخته شده اند، توضیح داد: برای اینکه بتوانیم جایگاه های نخست این رشته را در رده‌های سنی بزرگسالان به دست آوریم، باید این روند را ادامه دهیم.

رئیس هیئت تنیس روی میز گلستان بالا بودن کیفیت میزبانی‌ها را نقطه عطفی در توسعه این ورزش المپیکی عنوان کرد و یادآور شد: ارتقای کیفیت برگزاری مسابقات سبب می شود تا ورزشکاران صاحب نام و قهرمانان ملی و بین المللی حضور پررنگ در این رقابت‌ها داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha