• یکشنبه / ۶ آذر ۱۴۰۱ / ۱۲:۰۶
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1401090603522
  • خبرنگار : 50126

۱۴ ماه پس از بازدید رئیس‌جمهور

چه خبر از محله‌ی کارخانه نمک؟

چه خبر از محله‌ی کارخانه نمک؟

ایسنا/ایلام رئیس جمهور مهرماه سال گذشته از منطقه حاشیه‌نشین کارخانه نمک شهر ایلام بازدید کرد و در پاسخ به مطالبات مردم این منطقه به آنان اطمینان داد که دولت در کنار آنها این مشکلات را حل خواهد کرد.

«حسن بهرام‌نیا»، استاندار ایلام امروز یکشنبه ۶ آذر در بازدید از این منطقه از اجرایی شدن ۱۰۰ درصد مصوبات بازدید رییس جمهور از این منطقه خبر داد و اظهار کرد: منطقه حاشیه ای و کم برخوردار کارخانه نمک شهر ایلام در جریان سفر سال گذشته رئیس جمهور به استان مورد بازدید قرار گرفت و آیت الله رییسی دستوراتی را با توجه به عمق محرومیت منطقه به منظور جانمایی امکانات زیرساختی صادر کردند.

وی با بیان اینکه در یکسال گذشته با همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان و بویژه شهرداری ایلام برنامه‌ریزی برای محرومیت‌زدایی از این محدوده حاشیه‌ای صورت گرفت، تصریح کرد: مسائل زیست محیطی، بهداشتی و نبود امکانات خدماتی و رفاهی مردم ساکن در این محدوده را رنج می‌داد که هم اکنون شبکه فاضلاب آن تکمیل شده و عملیات آسفالت و جدول‌گذاری نیز پایان یافته است.

استاندار ایلام از سرمایه‌گذاری ۷۰ میلیارد ریالی برای اجرای این پروژه‌ها در منطقه کارخانه نمک ایلام خبر داد و گفت: اعتبارات لازم در صورت وجود مشکلات دیگر در این محدوده تخصیص خواهد یافت.

«سعید انوری‌پور» ، رئیس شورای شهر ایلام در این بازدید خواستار توجه به دیگر مناطق حاشیه‌ای شهر ایلام از جمله محله پیچ‌آشوری شد و گفت: انتظار ویژه مردم مناطق حاشیه‌ شهرایلام ازدولت این است که هر چه زودتر چهره‌ی این مناطق تغییر کند تا نتیجه  توجه نظام و دولت را به این مناطق شاهد باشند.  

به گزارش ایسنا، با وجود فعالیت‌های انجام گرفته در زمینه‌ی زیرساختی و زیست‌محیطی در منطقه کارخانه‌نمک مشکلاتی هنوز وجود دارد که استاندار ایلام به مردم منطقه قول داد بقیه‌ مشکلات نیز حل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha