• چهارشنبه / ۱۴ دی ۱۴۰۱ / ۱۱:۴۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1401101408885
  • خبرنگار : 90047

تجلیل از قهرمانان پارالمپیکی که مدال‌شان را به سردار سلیمانی تقدیم کردند

تجلیل از قهرمانان پارالمپیکی که مدال‌شان را به سردار سلیمانی تقدیم کردند

مدال آوران پارالمپیکی که مدال خود را به شهید سردار قاسم سلیمانی تقدیم کرده بودند، امروز طی مراسمی مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا، مراسم بزرگداشت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی امروز چهارشنبه ۱۴ دی با حضور قهرمانان پارالمپیکی، برخی از روسای فدراسیونها، قهرمانان و مدیران وزارت ورزش و جوانان از جمله حسین رضازاده، حسین توکلی، پولادگر، باران چشمه، غلامرضا نوروزی، مظلومی و شعبانی بهار در سالن آمفی تئاتر فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار شد.

در این مراسم از پیمان نصیری، هاشمیه متقیان، حامد امیری، سعید افروز (در رشته پارادوومیدانی) و روح الله رستمی (پاراوزنه برداری) که مدال های خود را به حاج قاسم سلیمانی تقدیم کرده بودند، تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم شروین اسبقیان رییس فدراسیون جانبازان و معلولین اظهار کرد: به عنوان یک بسیجی غم دوری سردار را در این دنیای فانی بعد از سه سال حس می کنیم و منتظر هستیم تا انتقام سخت از دشمنان بگیریم. 

وی با تاکید بر پیروی از ولایت فقیه افزود: سرفرود آوردن به توصیه های رهبر معظم انقلاب  واجب شرعی است و باید بدون هیچ قید و شرطی به آن عمل شود.

اسبقبان تصریح کرد: شهدا محور کرامت انسانها هستند نه برای امروز، بلکه برای تمامی دورانها، زیرا شهیدان به دریای واسعه خداوند متصل هستند.

اسبقیان تاکید کرد: باید تلاش کنیم فرزندان ما شهدا را بشناسند و سیره آن ها را بیاموزند و این مهم باید به طور جدی مورد توجه قرار بگیرد.

وی در پایان گفت: امروز در این مراسم از قهرمانانی که مدالشان را به سردار دلها اهدا کردند، قدردانی می شود.

همچنین سعید افروز مدال آور طلایی پارالمپیک توکیو اظهار کرد: ورزش جانبازان همیشه در اهداف انقلاب و نظام اسلامی حرکت کرده است، سردار سلیمانی همواره پشتیان ولایت فقیه و ورزشکاران بود و ما هم به تبعیت از او، پیرو ارزش‌های انقلاب اسلامی هستیم.

وی گفت: شهید سلیمانی الگوی بسیار خوبی برای تمام ملت ایران بود، او همیشه در بین مردم حضور داشت و من از اخلاص و مردم داری آن مرد بزرگ همیشه درس گرفتم.

این مدال آور پارالمپیکی در پایان در خصوص برنامه های خود خاطرنشان کرد: بعد از پارالمپیک توکیو و مسابقات جهانی مراکش که نقره و طلا گرفتم، مصدوم شدم که البته روند درمانی را طی کردم و دیگر مشکلی ندارم، اکنون نیز در حال آماده سازی خود برای رقابت‌های جهانی فرانسه، بازی‌های پاراآسیایی چین و پارالمپیک پاریس هستم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha