• جمعه / ۷ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۶:۰۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401110705227
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

امام جمعه اردستان:

مسئولان بیشتر در بین مردم باشند

مسئولان بیشتر در بین مردم باشند

ایسنا/اصفهان امام جمعه اردستان گفت: از مسئولان اردستان انتظار داریم بیشتر به سراغ مردم بروند و در بین آنها باشند تا نسبت به مشکلات آنها آگاهی بیشتری داشته باشند و در حد توان به رفع مشکلات آنها بپردازند.

حجت‌الاسلام حسن دهشیری، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد موسی بن جعفر اردستان، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با همه دشمنی‌ها که در طول بیش از چهار دهه برای تضعیف و سرنگونی آن صورت گرفت بالنده‌تر از هر زمانی در حال رشد و شکوفایی است و ملت ما با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی و دغدغه‌هایی که دارند انقلابشان را دوست دارند.

وی با بیان اینکه توطئه و دشمنی‌هایی که دشمنان انجام دادند هر کدام از آن می‌توانست یک انقلاب بزرگ را از پای درآورد، افزود: به برکت خون شهیدان و هوشیاری مردم تیر دشمنان به سنگ خورد و هر بار ناامیدتر از دفعه قبل شکست را قبول می‌کنند.

امام جمعه اردستان با اشاره به هتک حرمت به قرآن کریم در کشورهای سوئد و هلند، تصریح کرد: توهین به قران را به شدت محکوم می‌کنیم زیرا این کج دهنی دل بیش از دو میلیارد مسلمان را آتش زد. آتش زدن قرآن کریم توطئه‌ای بود تا ببینند حساسیت مسلمانان نسبت به قرآن تا چه اندازه است.

دهشیری با اشاره به تروریست خواندن سپاه پاسدارن توسط آمریکا و اروپاییان، گفت: سپاه پاسدارن بزرگترین نهاد مبارزه با تروریست است ولی غربی‌ها فکر می‌کنند با اینگونه حرکت‌ها می‌توانند مردم را از حمایت از سپاه به عقب بکشانند در صورتی که نمی‌دانند علاقه مردم به سپاه پاسداران یک علاقه و اعتماد دلی است.

وی بر رفع نیازهای کشور در حوزه‌های معیشت، مسکن و ازدواج و اشتغال تاکید کرد و گفت: از مسئولان اردستان انتظار می‌رود بیشتر به سراغ مردم و در بین آنها باشند تا نسبت به مشکلات آنها آگاهی بیشتری داشته باشند و در حد توان به رفع مشکلات آنها بپردازند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha