• پنجشنبه / ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402031811323
  • خبرنگار : 50228

دعوت بختیاری‌زاده از خوزستانی‌ها برای حمایت از فولادنوین جهت صعود به لیگ یک

دعوت بختیاری‌زاده از خوزستانی‌ها برای حمایت از فولادنوین جهت صعود به لیگ یک

ایسنا/خوزستان اولین کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان از مردم خوزستان خواست در دیدار حساس امروز تیم های فولاد ب و داماش گیلان که تعیین کننده تیم صعودکننده به لیگ یک کشور است، حضور پرشوری داشته باشند و از نماینده استان حمایت کنند.

سیاوش بختیاری زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: خوزستانی ها لیگ برتر و لیگ یک را اخیرا با با دو اتفاق خیلی مهم به پایان رساندند؛ بقای نفت آبادان و صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر. اعضای دو تیم برای رقم خوردن این دو اتفاق مهم خیلی زحمت کشیدند اما آنچه بیش از هر چه چیزی به چشم مردم ایران و فوتبال دوستان آمد، حمایتی یکپارچه و همه جانبه مردم خوزستان از تیم های نفت آبادان و استقلال خوزستان بود. مردم استان بدون گرایش به هیچ رنگی از تیم های خوزستانی حمایت کردند.

وی ادامه داد: دیدید که هواداران نفت در بازی خارج از خانه نفت آبادان برابر گل گهر چه حمایتی از تیم خود داشتند و به نظرم حماسه آفریدند و خوشبختانه تیم محبوب نفت در لیگ برتر ماندگار شد. در استادیوم غدیر هم مردم خوزستان و طرفداران فوتبال با حضور پرشور خود کار عجیبی انجام دادند تا در نهایت استقلال صعود به لیگ برتر را جشن گرفت.

این پیشکسوت فوتبال گفت: امروز نیز فولاد ب باید در یک بازی مهم و حساس از پلی آف لیگ دو کشور به مصاف داماش گیلان برود که از همه هواداران و علاقه مندان به فوتبال در خوزستان می خواهم حمایت بسیار خوبی داشته باشند. البته به نظرم به همین صورت هم خواهد شد و امیدوارم بازهم صعود را جشن بگیریم و فولاد به لیگ یک راه پیدا کند.
 

وی عنوان کرد: نگاه فولاد ب، بیشتر به استعدادهای ناب فوتبال خوزستان بوده است و امیدوارم همه امروز از این تیم حمایت کنند تا این تیم خوب و بومی خوزستان به لیگ یک صعود کند تا بتوانیم داشته های بیشتری از فوتبال خوزستان را به فوتبال ایرتن معرفی کنیم.

بختیاری زاده خاطر نشان کرد: بی شک امروز شاهد حضور بی نظیر مردم خوزستان برای تماشای این دیدار هستیم زیرا مردم استان این موضوع را به خوبی لمس کرده اند که هر زمان باهم، همدل و هم صدا بوده اند اتفاقات خوبی برای فوتبال خوزستان رقم خورده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha