• دوشنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402060603545
  • خبرنگار : 50184

تکرار غیبت کرمانشاه در لیگ برتر کشتی

تکرار غیبت کرمانشاه در لیگ برتر کشتی

ایسنا/کرمانشاه درحالی که تنها یک روز تا برگزاری قرعه کشی بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی کشور –جام یادگار امام(ره)– باقی مانده، باز هم به مانند چندسال گذشته تیمی از کرمانشاه در این رقابت‌ها حضور ندارد.

به گزارش ایسنا، برای چرایی عدم حضور دوباره تیمی از کرمانشاه در رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد ایران به سراغ محمدحسین محبی رئیس هیات کشتی استان رفتیم که او با بیان اینکه هنوز از سوی فدراسیون ابلاغی مبنی بر برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ به استان نرسیده، گفت: طی ماه‌های گذشته با رایزنی‌هایی که با مدیرکل ورزش و جوانان استان داشتیم، مقرر شد پیگیری‌هایی را برای جذب اسپانسر داشته باشند.

و اما منصور کیانی دبیر هیات کشتی استان با اطلاع از برگزاری زمان قرعه کشی رقابت‌های لیگ، اظهار کرد: متاسفانه کرمانشاه امسال هم به مانند سال‌های گذشته به دلیل نداشتن اسپانسر در رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد شرکت نمی‌کند.

وی تاکید کرد: رایزنی‌هایی از چندماه پیش انجام شده بود تا یک اسپانسر پای کار بیاید، اما مثل گذشته بازهم نشد.

باتوجه به صحبت‌های رئیس هیات کشتی استان مبنی براینکه مقرر بوده که مدیرکل ورزش و جوانان استان پیگیر جذب یک اسپانسر برای حضور تیمی از کرمانشاه در رقابت‌های لیگ برتر باشد، به سراغ این مسئول هم رفتیم.

منوچهر حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان استان در پاسخ به اینکه نتیجه پیگیری هایش به منظور جذب یک اسپانسر برای تیم داری کرمانشاه در لیگ برتر کشتی چه بوده، گفت: باتوجه به بالا بودن هزینه‌های حضور یک تیم در لیگ برتر کشتی، کسی پای کار نیامد.

وی تاکید کرد: البته طی رایزنی‌های صورت گرفته در روزهای گذشته، مقرر شد که با حمایت‌های نماینده مردم اسلام آبادغرب در مجلس، شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان این شهر، در لیگ کشتی یک تیم داشته باشند که باتوجه به نزدیک بودن زمان قرعه کشی رقابت‌های لیگ، احتمالا به سال آینده موکول خواهد شد.

در پایان باید گفت، حضور یک تیم از کرمانشاه در رقابت‌های لیگ برتر کشتی می تواند روحی تازه در کشتی این دیار بدمد و شور و شوقی را در میان جوانان علاقمند به این رشته مهیج بوجود آورد، اما تحقق این امر مستلزم همراهی مسئولان استانی و رایزنی با کارخانجات و صاحبان سرمایه در استان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha