• شنبه / ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۳:۳۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402061107603
  • خبرنگار : 50228

رجب زاده: اگر تیمم مثل نفت بازی کند، خودم را زنده به گور می‌کنم!

رجب زاده: اگر تیمم مثل نفت بازی کند، خودم را زنده به گور می‌کنم!

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی گفت:  با تمام احترامی که برای نفت مسجدسلیمان قائل هستم، اما این تیم دست و پا بسته ای بود و فقط بازی را برد.

به گزارش ایسنا، مهدی رجب‌زاده پس از شکست تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته اول لیگ برتر اظهار کرد: فوتبال ما از یک جهاتی دارد به ترکستان می‌رود. تیم ما امروز در تمام دقایق بازی برتر بود و شاید باید بیش از هفت - هشت گل به نفت می زدیم. 

وی ادامه داد: به بازیکنانم، توانایی آن ها و فوتبالی که ارائه دادند، افتخار می کنم.  فکر نمی کنم تاکنون در لیگ یک چنین فوتبال را دیده بودیم.  بسیار قوی کار کردیم ولی متاسفانه در ضربات آخر بی دقت بودیم. در این قضیه سردرگم هستم. 

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی گفت:  با تمام احترامی که برای نفت قائل هستم اما این تیم دست و پا بسته ای بود و فقط بازی را برد.  سه امتیاز مهم است ولی با این روش که من دیدم و فقط دنبال این بودند که بیفتند، بازی را بخوابانند و وقت کشی کنند، به جایی نمی رسند. 

رجب‌پور ادامه داد: من متاسفم برای شهری که منشا فوتبال در ایران بوده است. اگر یک روز تیمم به این صورت مثل نفت بازی کند، خودم را زنده به گور می‌کنم. به هر حال ممکن است این نوع بازی روش هر کسی باشد و به من ربطی ندارد و من فقط نظرم را می‌دهم. اگر نفت مسجد سلیمان فصل گذشته سقوط کرد، حقش بود چون فوتبال بازی نکرد.

وی افزود: برخی مواقع مسائلی است که نمی‌توانیم درباره آنها صحبت کنیم زیرا فدراسیون هم سریعاً محروم می‌کند و من راجع به داوری صحبت نمی‌کنم و کارشناسان می‌توانند نظر بدهند.

رجب‌زاده تاکید کرد: آینده درخشانی در انتظار تیمم است. من به بازیکنانم ایمان داشتم و حالا به یقین رسیدم. برای هفته‌های بعد تلاش می‌کنیم تا این باخت را جبران کنیم. ما باید از همین ابتدا قدم‌هایمان را محکم برداریم و با یک غفلت ممکن است همه زحماتمان هدر برود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha