• چهارشنبه / ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402062214284
  • خبرنگار : 50228

آکادمی فولاد در مسیر یک تحول بزرگ

آکادمی فولاد در مسیر یک تحول بزرگ

ایسنا/خوزستان آکادمی باشگاه فولاد با توجه به اقدام جالب و منحصر بفرد باشگاه در بخش مدرسه فوتبال و نیز نگاه خوب سرمربی اسپانیایی تیم بزرگسالان، در مسیر یک تحول بزرگ قرار گرفته است.

آکادمی فولاد که با روی کار آمدن مدیریت جدید شاهد پیشرفت های چشمگیری بوده است در یکی از اقدام های جالب اقدام به ثبت نام آنلاین و سیستماتیک مدرسه فوتبال کرده است که سبب رضایت تمامی فوتبال دوستان شده است، زیرا در این طرح خانواده ها به صورت کاملا شفاف و بدون نیاز به حضور و مراجعه در آب و هوای گرم اهواز و خوزستان به صورت کاملا آسان اقدام به ثبت نام فرزندان خود شدند.

به گزارش ایسنا، هم چنین با اضافه کردن یک سالن دیگر به این آکادمی، آکادمی باشگاه فولاد رکورد جدیدی ثبت کرد و در دو ترم تابستان نزدیک به ۱۶۰۰ بازیکن آموزش دیدند. ضمن این که با تشکیل کمیته فنی ۱۵ نفره اقدام به کشف و پرورش استعدادهای ناب خوزستانی داشت که طبق شنیده ها نزدیک به ۱۲۰ بازیکن با استعداد در رده های زیر ۱۰سال، زیر ۱۱ سال، زیر ۱۲ سال، زیر ۱۳ سال و زیر ۱۴ سال کشف شدند که با تشکیل تیم های رده های سنی مختلف و انتخاب کادرفنی مجرب، شروع به تمرینات اختصاصی کرده اند.

با این اقدام اساسی در آکادمی باشگاه فولاد، قطعا در آینده ای نه چندان دور مجددا نام بازیکنان با استعداد زیادی همچون محمدامین حزباوی و علیرضا باویه شنیده خواهد شد.

از آن جا که مارتینز سرمربی اسپانیایی فولاد نیز در بازید از تمرینات تیم نوجوانان این باشگاه، سطح آکادمی فولاد را بالا دانسته و گفته است تعهد دارد تا وضعیت فعلی را بهبود ببخشد و در این راستا طرح های جدیدی می آورد تا مدل بهتری را به بازیکنان آکادمی آموزش دهد، یعنی آکادمی فولاد در مسیر تحول بزرگ قرار گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۶-۲۳ ۰۰:۲۷

انشاالله همیشه وهمه جا برنده از انه فرزندان خوزستان مظلوم افرین به غیرتتون تمسک وخواسته های شما عزیزان با خداوند باشد نه بنده خدا انشااللله تندرست وسالم باشید