• چهارشنبه / ۱۷ آبان ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۲
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1402081712498
  • خبرنگار : 50291

توسط دستگاه‌های خدمت رسان؛

مخاطرات بهارستان شناسایی و راهکارهای مقابله‌ای ارائه شود

مخاطرات بهارستان شناسایی و راهکارهای مقابله‌ای ارائه شود

ایسنا/تهران مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از الزام دستگاه‌های خدمت‌رسان بهارستان جهت تشکیل کارگروه‌های مختلف برای هر مخاطره خبر داد و گفت: راهکارهای مقابله‌ای ارائه شود.

به گزارش ایسنا، حامد یزدی مهر در حاشیه برگزاری مانور لحظه صفر مدیریت بحران در شهرستان بهارستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به موقعیت این شهرستان مانور لحظه صفر مدیریت بحران با سناریوی وقوع زلزله شش ریشتری و با هدف ارتقای سطح آمادگی دستگاه‌ های خدمت رسان در بهارستان برگزار شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران در تشریح جزئیات برگزاری این مانور گفت: عصر دیروز سه شنبه ۱۶ آبان ماه به صورت کاملاً سرزده و بدون اطلاع قبلی جهت برگزاری مانور لحظه صفر در شهرستان بهارستان حضور پیدا کردیم و طی فراخوانی دستگاه‌های امدادی و خدماتی در زمان مناسب در محل فرمانداری حضور یافتند و با صدور دستور فرماندار جلسه آغاز شد تا میزان آمادگی دستگاه‌ها برای مقابله با حوادث سنجیده شود.

یزدی مهر در ادامه از الزام دستگاه‌های خدمت رسان بهارستان جهت تشکیل کارگروه‌های مختلف برای مخاطرات احتمالی خبر داد و افزود: لازمه تشکیل این کارگروه‌ها شناسایی مخاطرات در شهرستان است و دستگاه‌ها موظف شدند پس از شناسایی دقیق مخاطرات، راهکارهای مناسب ارائه دهند.

وی با تاکید بر ضرورت چاره اندیشی و ارائه راهکارهای پیشگیرانه و مقابله‌ای برای مخاطرات احتمالی بیان کرد: حفظ جان و مال مردم هدف عالی و غایی است و برای دستیابی به این هدف و حل مسائل در ابتدا باید شناسایی و شناخت کافی نسبت به مخاطرات وجود داشته باشد تا در زمان بروز حوادث بهترین خدمت‌رسانی به مردم انجام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران در خصوص سنجش و ارزیابی مانور برگزار شده گفت: حضور دستگاه‌ های بهارستان در مانور لحظه صفر امروز مثبت ارزیابی شد و تجهیزات شهرستان نیازمند تقویت بیشتر است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha