• دوشنبه / ۴ دی ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402100402526
  • خبرنگار : 50175

رئیس تأمین اجتماعی شهرستان:

بیش از ۲۱ هزار نفر مستمری‌بگیر در بروجرد تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند

بیش از ۲۱ هزار نفر مستمری‌بگیر در بروجرد تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند

ایسنا/لرستان رئیس تأمین اجتماعی بروجرد گفت: بیش از ۲۱ هزار نفر مستمری‌بگیر در شهرستان تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند.

قدرت سعادتی امروز چهارم دی‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۴۷ هزار نفر بیمه شده در شهرستان وجود دارد که ۱۳ هزار و ۲۹۸ نفر آن شرایط خاص است.

وی با بیان اینکه در ۹ ماهه امسال تعداد برقراری بیمه بیکاری نیز ۲۱۵ مورد بوده است، افزود: ۲۱ هزار و ۶۹۲ نفر مستمری‌بگیران تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.

رئیس تأمین اجتماعی بروجرد خاطرنشان کرد: یک هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال مستمری توسط این نهاد بیمه‌ای به افراد تحت پوشش در شهرستان از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه پرداخت شد.

سعادتی اضافه کرد: در ۹ ماهه امسال ۹۹۱ پرونده در کمیته مشاغل سخت و زیان‌آور بررسی شده و برای بررسی این پرونده‌ها ۱۲۳ جلسه برگزار شد.

وی بیان کرد: همچنین از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه چهار هزار و ۵۰۰ مورد بررسی کارگاهی جهت ثبت‌نام بیمه‌شده‌ها و بازرسی کارگاه‌های سطح شهر انجام شده است.

رئیس تأمین اجتماعی بروجرد ادامه داد: سه هزار و ۸۱۱ حکم صادر شده که این احکام شامل ۲ هزار و ۸۹۱ بازنشستگی، ۷۱ مورد از کارافتادگی و ۸۴۹ مورد حکم مستمری برای خانواده بازماندگان افراد تحت پوشش بود.

سعادتی با بیان اینکه ۲۵۰ میلیارد ریال در ۹ ماهه امسال بیمه بیکاری پرداخت شده است، افزود: تاکنون مبلغ ۲۷۰ میلیارد ریال غرامت دستمزد ایام بارداری و ۲۲۰ میلیارد ریال هزینه آروتز و پروتز پرداخت شد.

وی اظهار کرد: سندهای پرداخت غرامت دستمزد یک هزار و ۴۴۶ مورد و اسناد مربوط به هزینه‌های آروتز و پروتز نیز ۲ هزار و ۸۶۱ مورد بوده است.

رئیس بیمه تأمین اجتماعی بروجرد اضافه کرد: انعقاد قرارداد بیمه دانشجویان و زنان خانه‌دار یک هزار و ۳۰۰ مورد، برقراری بیمه حرف مشاغل آزاد نیز هزار و ۱۴۴ مورد در سال جاری صورت گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha