• دوشنبه / ۱۱ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402101107557
  • خبرنگار : 50184

ملی پوش فوتسال بانوان:

جوانگرایی تیم ملی باید با برنامه باشد

جوانگرایی تیم ملی باید با برنامه باشد

ایسنا/کرمانشاه ملی پوش فوتسال بانوان به جوانگرایی در تیم ملی فوتسال بانوان اشاره کرد و گفت: جوانگرایی باید با برنامه باشد تا به فوتسال بانوان آسیبی وارد نشود.

سارا شیربیگی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی فوتسال بانوان، در خصوص عدم حضورش در اردوهای قبلی، اظهارکرد: در اردوی های قبلی تیم ملی به دلیل اینکه به آنفلوآنزا مبتلا شده بودم حضور نداشتم، اما برای مرحله جدید اردوها که هم اکنون در حال برگزاری است، دعوت شده و اکنون در اردو حضور دارم.

شیربیگی در خصوص اینکه تا چه زمانی در تیم ملی فوتسال بانوان حضور خواهد داشت، عنوان کرد: تا هر زمانی که بتوانم و شرایط بدنی‌ام اجازه دهد به فوتسال ادامه می دهم.

وی در ادامه شرایط تیم ملی فوتسال بانوان را خوب توصیف کرد و گفت: خوشبختانه در تیم ملی فوتسال بانوان یک جوانگرایی صورت گرفته که کار خوبی است. البته این جوانگرایی باید با برنامه باشد و جوانان در بازیهای تدارکاتی شرکت کنند تا در مسابقات بزرگ با آمادگی حضور یابند.

ملی پوش فوتسال بانوان اضافه کرد: اگر جوانگرایی بدون برنامه باشد، دود آن به چشم فوتسال کشورمان خواهد رفت.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه لیگ پویایی داشته ایم، امسال عملکرد جوانان بهتر از سالهای قبل شده و این می تواند به تیم ملی کمک زیادی کند، اما کماکان به بازی های تدارکاتی و برون مرزی هم نیاز است.

وی در بخش پایانی سخنانش به در پیش بودن چند مسابقه مهم از جمله بازی های داخل سالن آسیا و مسابقات مقدماتی جام جهانی هم اشاره کرد وگفت: مسابقات جام جهانی فوتسال بانوان برای اولین بار قرار است سال ۲۰۲۵ (زمستان ۱۴۰۳) برگزار شود، بنابراین  باید برای مسابقات مقدماتی آن آماده شویم.

تیم ملی فوتسال بانوان ایران قهرمان دو دوره قبل مسابقات قهرمانی آسیا در سالهای ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha