• جمعه / ۱۵ دی ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402101510350
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

میزبانی دختران اصفهان از زاگرس و کرمان

میزبانی دختران اصفهان از زاگرس و کرمان

ایسنا/اصفهان دختران ورزشکار اصفهان در پایان هفته ورزشی نقش‌جهان میزبان نمایندگانی از زاگرس و کرمان خواهند بود.

تیم هندبال بانوان سپاهان در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر امروز (۱۵دی ماه) از ساعت ۱۲ در سالن ۲۵ آبان اصفهان میزبان زاگرس جنوبی خواهد بود.

طلایی‌پوشان که در ۶ بازی قبلی خود در لیگ موفق به کسب ۳ برد شده‌اند، با ۶ امتیاز در رده پنجم جدول حضور دارند.

از سوی دیگر دختران والیبالیست طلایی‌پوش در هفته دهم لیگ‌برتر والیبال و سومین دیدار مرحله برگشت برای تداوم پیروزی‌های خود میزبان مس رفسنجان خواهند بود.

 تیم والیبال بانوان سپاهان از ساعت ۱۲ امروز، پانزدهم دی ماه به عنوان تیم صدرنشین در سالن شهید میثمی میزبان نماینده کرمان خواهند بود. طلایی‌ها با روند درخشان بدون باخت به دنبال تکرار نتیجه دور رفت هستند.

والیبالیست‌های اصفهان در دور رفت با نتیجه ۳ بر ۱ مس را در خانه شکست داده و بدون باخت قهرمان نیم‌فصل شدند.

ذوب‌آهن دیگر نماینده والیبال بانوان اصفهان این هفته استراحت خواهد داشت.

در ادامه روز شلوغ ورزش بانوان اصفهان هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور « جام کوثر» امروز در شهرهای تهران، ایلام، کرج، سنندج و بم پیگیری می شود که در نخستین روز بازی‌های این هفته سپاهان در دیداری خارج از خانه و از ساعت ۱۳ در ورزشگاه عدالت میهمان تیم پالایش گاز ایلام است، دو تیمی که رده های چهارم و پنجم جدول را به خود اختصاص داده اند و پیروزی در این دیدار می تواند جایگاه دو تیم را تغییر دهد.

ایلامی ها که با شروع لیگ نتایج خوبی گرفتند و یکی از تیم های شگفتی ساز شده اند از ۶ بازی خود ۴ برد و دو باخت را به دست آوردند تا با ۱۲ امتیاز در رده چهارم قرار گیرند، در مقابل سپاهان نیز شروع خوبی در لیگ داشت و چند بازی خود را نیز پرگل پشت سر گذاشت در دو بازی مهم خود بر اساس قرعه در طی دو هفته متوالی به مصاف شهرداری سیرجان و خاتون بم رفت که موفق به کسب امتیاز نشد تا شاگردان اردلان با ۳ پیروزی، یک تساوی و دو باخت ۱۰ امتیازی شوند و جایگاه پنجم را به خود اختصاص دهند، پیروزی در این بازی می تواند حداقل سپاهان را یک پله بالاتر بیاورد.

در جدول رده بندی تیم های ۱۶ امتیازی خاتون بم و ملوان در رده های اول و دوم قرار دارند، شهرداری سیرجان ۱۳ امتیازی در جایگاه سوم و تیم های ۱۲ و ۱۰ امتیازی پالایش گاز ایلام و سپاهان در جایگاه های چهارم و پنجم قرار دارند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha